بحث و تبادل نظر در رابطه به همکاری‌های مشترک اداره عالی بررسی و دیوان محاسبات کشور ترکیه

sao-af
سه‌شنبه ۱۳۹۸/۵/۸ - ۵:۰
معاون مالی و اداری اداره عالی بررسی

مجیب‌الرحمن شیرزاد، معاون مالی و اداری اداره عالی بررسی دیروز دوشنبه 7 اسد سال 1398 هجری خورشیدی که برابر است با 29 جولای سال 2019 میلادی طی یک تماس تصویری با برخی از منسوبان دیوان محاسبات کشور ترکیه گفت‌وگو نمود.

این نشست با حضورداشت رئیس روابط بین‌الملل، رئیس مرکز تربیوی و سایر منسوبان دیوان محاسبات ترکیه و مجیب‌الرحمن شیرزاد معاون مالی اداری و عباس هویدا مشاور مقام اداره عالی بررسی صورت گرفت. در این نشست هر دو طرف روی نقش ارتقای ظرفیت کارمندان در بخش تفتیش مالی ادارات دولتی در آینده‌های نزدیک بحث و تبادل نظر نمودند.

در آغاز آقای شیرزاد پیرامون برنامه‌های ارتقای ظرفیت برای کارمندان اداره عالی بررسی و چه‌گونه‌گی پیشرفت این برنامه‌ها معلومات ارائه نمود و گفت که اداره عالی بررسی همواره تلاش نموده‌است که بازرسی‌های معیاری و دقیق را انجام دهد به همین منظور برنامه‌های زیادی را برای ارتقای ظرفیت پرسونل این اداره درنظر گرفته‌اند.

وی افزود که آموزش کارمندان در قسمت تفتیش مالی و سایر بخش‌ها آن‌ها را کمک می‌کند تا با مسایل مسلکی‌تر برخورد نموده و معیارات و استندردهای سازمان‌های بین‌المللی تفتیش را در امور بازرسی خویش در نظر بگیرند.

آقای شیرزاد ضمن سپاس‌گزاری از رهبری دیوان محاسبات کشور ترکیه به‌خاطر همکاری متداوم با این اداره گفت: اداره عالی بررسی جهت ارتقای ظرفیت کارمندان در سال پیش‌رو برنامه‌های آموزشی زیادی را در پلان گرفته و برای تطبیق این برنامه‌ها به حمایت کشورهای همکار نیز ضرورت دارد.

در اخیر رئیس مرکز تربیوی دیوان محاسبات کشور ترکیه برعلاوه تشکری از رهبری این اداره،  از فعالیت‌های اداره عالی بررسی در راستای ارتقای ظرفیت کارمندان ابراز خوشنود نموده و وعده هر نوع همکاری را با این اداره سپرد.

این درحالی‌ست که قرار است در ماه اگست سال 2019 میلادی برای 12 نفر از مفتشین این اداره برنامه آموزشی برگزار گردد و این پروسه به همین منوال ادامه داشته باشد.

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۹ - ۱۵:۴۴
Background image

جلسۀ اختتامیه هیئت موظف ادارۀ عالی تفتیش در وزارت اقتصاد تدویر یافت 

هیئت موظف ادارۀ عالی تفتیش جلسۀ اختتامیه خویش را پیرامون مسوده نتایج گزارش مفتشین ادارۀ عالی تفتیش در وزارت اقتصاد مورخ 8 شوال 1445 هـ ق، برگزار نمود که در آن محترم مولوی محمد عیسی راهب. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۰ - ۱۰:۲۹
Background image

برنامه ختم و ترجمه قرآنکریم در ادارۀ عالی تفتیش پایان یافت

به اساس فیصله عالیقدر امیر المومنین حفظه الله و رئیس الوزراء و هدایت ریاست عمومی دعوت و ارشاد؛ تمام ادارات افغانستان در ماه مبارک رمضان برنامه ختم و ترجمه قرآنکریم را برای کارمندان خویش. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۹ - ۱۲:۲۳
Background image

سیمینار اصلاحی سه روزۀ برای مفتشین و کارمندان ادارۀ عالی تفتیش پایان یافت

سیمینار سه روزه اصلاحی برای مفتشین و کارمندان ادارۀ عالی تفتیش برگزار گردیده بود و در آن محترم الحاج مولوی محمد محسن هاشمی سرپرست ادارۀ عالی تفتیش، معاونین، مشاورین، رؤسا، آمرین، مفتشین. . .

BACK TO NEWS