برنامه آموزشی افزار های بررسی عملکرد برای بررسان این ریاست دایر گردید

sao-af
چهارشنبه ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۰:۵۴
sao

در تداوم برنامه‌های آموزشی و ارتقای ظرفیت در بخش بررسی‌های عملکرد، امروز چهارشنبه مورخ 14 حوت 1398 هجری خورشیدی دومین برنامه آموزشی در مورد افزارهای بررسی عملکرد (Performance Audit Toolkits) از طرف ریاست بررسی عملکرد و محیط‌زیست اداره عالی بررسی برای مفشتین این ریاست برگزار گردید.

احمد شکیب کاردوست آمر بررسی عملکرد و محیط‌زیست، اهداف این برنامه آشنایی اشتراک کنندگان به افزارهای بررسی عملکرد  بیان نموده و توضیحات همه جانبه ارایه نمود. متعاقبا پیرامون اجرای طرح برنامه بررسی عملکرد (ADM) و فارمت گزارشدهی بررسی عملکرد و تدویر جلسات افتتاحیه و اختتامیه که ازجمله افزارهای بسیار مفید ارزنده در بررسی عملکرد به شمار می‌رود از سوی آقای کار دوست پرزنتشین برای اشتراک کنندگان  ارائه گردید.

همزمان بعدازظهر همین روز محترم منیر محمدی متخصص داخلی ریاست بررسی عملکرد در مورد جمع‌آوری، تحلیل ارقام و مستندسازی در جریان بررسی‌های عملکرد به مشمولین این برنامه طی یک پرزنتیشن دیگر معلومات ارائه نمود و به تعقیب محترم اشوک کرکی مشاور این ریاست در مورد طبقه‌بندی و تنظیم یافته‌ها و مشاهدات بررسی و مقتضیات گزارش‌نویسی عملکرد برای حاضرین معلومات همه جانبه ارایه نمود.

 

 

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۹ - ۱۲:۲۳
Background image

سیمینار اصلاحی سه روزۀ برای مفتشین و کارمندان ادارۀ عالی تفتیش پایان یافت

سیمینار سه روزه اصلاحی برای مفتشین و کارمندان ادارۀ عالی تفتیش برگزار گردیده بود و در آن محترم الحاج مولوی محمد محسن هاشمی سرپرست ادارۀ عالی تفتیش، معاونین، مشاورین، رؤسا، آمرین، مفتشین. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۱/۷ - ۲۱:۰
Background image

سیمینار اصلاحی سه روزۀ برای مفتشین و کارمندان ادارۀ عالی تفتیش برگزار شد 

به اساس فیصله مصوبه شماره(26) مورخ 3 رمضان 1445 هـ ق، هیئت رهبری ادارۀ عالی تفتیش این اداره سیمینار سه روزه را به هدف ارتقاء و بلند بردن کیفیت کاری مفتشین و کارمندان ادارۀ عالی تفتیش که. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۱۲/۲۹ - ۱۴:۲۸
Background image

جلسۀ اختتامیه هیئت مؤظف تفتیش ادارۀ عالی تفتیش در ناحیه پانزدهم شاروالی کابل تدویر یافت

هیئت مؤظف ادارۀ عالی تفتیش جهت بررسی فعالیت و اجراآت ناحیه پانزدهم شاروالی کابل جلسۀ اختتامیه خویش را که در آن محترم مولوی محمد عیسی راهب  رئیس دعوت و ارشاد، محترم محمد حلیم شکران آمر. . .

BACK TO NEWS