جلسه کمیته رسیدگی به اعتراضات بر یافته های تفتیش تدویر یافت

org_admin
چهارشنبه ۱۴۰۱/۴/۸ - ۱۶:۱۳
34

جلسه کمیته اعتراضات بر یافته های تفتیش به ریاست محترم مولوی عزت الله حقانی معاون در امور تفتیش مالی و رعایت اسناد تقنینی اداره عالی تفتیش با حضورداشت محترم فضل الله نظامی مشاور ارشد، محترم مولوی نور حیدر صدر مشاور حقوقی، محترم قدرت الله همت رئیس دفتر، اعضای کمیته مربوطه و شماری از مفتشین امروز چهار شنبه 30 ذوالقعده 1443 هـ ق. در تالار جلسات این اداره، برگزار شد.

21

جلسه با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید آغاز گردید و در ادامه پیرامون رسیدگی به شکایات مراحع بر یافته های تفتیش که شامل 11 مورد می شود، بحث و تبادل نظر صورت گرفت. پس از استماع شکایات بر یافته های تفتیش از سوی مراجع مختلف، تصامیم لازم در زمینه اتخاذ گردید.

همچنان در این جلسه محترم مولوی عزت الله حقانی از تمامی رؤسا خواست تا کارهای محوله را با دقت کامل و در اسرع وقت انجام دهند.

60

 

تازه ترین اخبار

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۳ - ۱۴:۱۸
Background image

برنامۀ آموزشی اساسات و مهارت های تفتیش برای مفتشین و کارمندان ادارۀ عالی تفتیش دایر گردید

برنامۀ آموزشی اساسات و مهارت های تفتیش برای مفتشین و کارمندان ادارۀ عالی تفتیش طی محفلی که در آن محترم مولوی نورحیدر صدر رئیس عمومی تفتیش عملکرد و خاص، محترم سید رحمن رحمن رئیس انکشاف. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۳ - ۱۴:۱۰
Background image

امتحان برنامه آموزشی مفتیش تصدیق شده سکتور عامه  اخذ گردید

از بیست دو تن از مفتشین اداره عالی تفتیش و ریاست تفتیش داخلی ادارات و وزارت خانه ها که برنامه آموزشی مفتش تصدیق شده سکتور عامه(CPSA) را قبلا تمام نموده بودند، با حضور محترم سیدرحمن رحمن. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۹ - ۱۵:۴۴
Background image

جلسۀ اختتامیه هیئت موظف ادارۀ عالی تفتیش در وزارت اقتصاد تدویر یافت 

هیئت موظف ادارۀ عالی تفتیش جلسۀ اختتامیه خویش را پیرامون مسوده نتایج گزارش مفتشین ادارۀ عالی تفتیش در وزارت اقتصاد مورخ 8 شوال 1445 هـ ق، برگزار نمود که در آن محترم مولوی محمد عیسی راهب. . .

BACK TO NEWS