جلسۀ اختتامیه تیم تفتیش ریاست پروژه های عامه در اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی تدویر یافت

org_admin
چهارشنبه ۱۴۰۱/۸/۴ - ۱۴:۳۹
222

امروز چهارشنبه مورخ 4 عقرب 1401 مطابق 29 ربیع الاول 1444 هجری قمری جلسه اختتامیه تیم تفتیش خویش در اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی با اشتراک محترم مولوی عیسی خان راهب رئیس دعوت و ارشاد، محترم  انجینر سید منان سهار رئیس پروژه های عامه، محترم انجینر محمد طاهر فیض آمر تفتیش پروژه های عامه، محترم مولوی عبدالله عارفزی آمر گروپ موظف و سایر اعضای هیئت موظف تفتیش در آن اداره، و از جانب مقابل محترم مفتی فضل الرحمن فضل معاون مالی و اداری اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی، محترم حامد پوپل رئیس مالی و حسابی و سایر مسئولین آن اداره برگزار گردید.
جسله با تلاوت قرآن کریم آغاز یافت. سپس محترم انجینیر سید منان سهار از کار کرد هئیت موظف تفتیش و همکاری اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی در روند تفتیش، اظهار تشکر و قدردانی نمودند. سپس از جانب مقابل مفتی فضل الرحمن فضل در مورد تطبیق یافته  ها و مسوده گزارش تفتیش و برخی پروژه های ساختمانی آن اداره بحث و گفت گو نمودند، در ادامه محترم مولوی عیسی خان راهب گفتند: تفتیش ادارات را آگاه میسازد تا ادارات مسئولیت های شان را به درستی ادا نمایند. وی یکبار دیگر در مورد اهمیت اداره عالی تفتیش جهت حفظ و حراست از دارایی عامه در جنب سایر ادارات کشور معلومات ارایه نمود. 
در جریان جلسه یک کاپی از مسوده گزارش تفتیش جهت اظهار نظر مرجع تحت تفتیش به آنها ارایه گردیده و مسئولین اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی از روند تفتیش در آن مرجع اظهار خرسندی نمودند.

323223

 

تازه ترین اخبار

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۳ - ۱۴:۱۸
Background image

برنامۀ آموزشی اساسات و مهارت های تفتیش برای مفتشین و کارمندان ادارۀ عالی تفتیش دایر گردید

برنامۀ آموزشی اساسات و مهارت های تفتیش برای مفتشین و کارمندان ادارۀ عالی تفتیش طی محفلی که در آن محترم مولوی نورحیدر صدر رئیس عمومی تفتیش عملکرد و خاص، محترم سید رحمن رحمن رئیس انکشاف. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۳ - ۱۴:۱۰
Background image

امتحان برنامه آموزشی مفتیش تصدیق شده سکتور عامه  اخذ گردید

از بیست دو تن از مفتشین اداره عالی تفتیش و ریاست تفتیش داخلی ادارات و وزارت خانه ها که برنامه آموزشی مفتش تصدیق شده سکتور عامه(CPSA) را قبلا تمام نموده بودند، با حضور محترم سیدرحمن رحمن. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۹ - ۱۵:۴۴
Background image

جلسۀ اختتامیه هیئت موظف ادارۀ عالی تفتیش در وزارت اقتصاد تدویر یافت 

هیئت موظف ادارۀ عالی تفتیش جلسۀ اختتامیه خویش را پیرامون مسوده نتایج گزارش مفتشین ادارۀ عالی تفتیش در وزارت اقتصاد مورخ 8 شوال 1445 هـ ق، برگزار نمود که در آن محترم مولوی محمد عیسی راهب. . .

BACK TO NEWS