محفل تودیعی معاون مالی و اداری اداره عالی تفتیش

sao-af
یکشنبه ۱۳۹۹/۹/۳۰ - ۸:۱۸
sao

محفلی که به مناسبت خداحافظی محترم مجیب الرحمن شیرزاد، معاون مالی و اداری اداره عالی تفتیش با حضور داشت محترم محمد نعیم حقمل، رئیس عمومی اداره عالی تفتیش، فضل هادی فضل، معاون در امور تفتیش های مالی و تفتیش رعایت اسناد تقنینی، رؤسا، آمرین و سایر کارمندان این اداره امروز یک‌شنبه 30 قوس 1399خورشیدی در تالار اداره عالی تفتیش برگزار شد که در آن از تلاش های خستگی ناپذیر، کارکردها و دستآوردهای وی توصیف و تمجید گردید.

محفل با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز گردید و سپس محترم محمد نعیم حقمل، رئیس عمومی اداره تفتیش ضمن تبریکی سمت جدید آقای شیرزاد به عنوان معین عواید و گمرکات وزارت محترم مالیه، نقش وی را طی سال های گذشته در این اداره کلیدی خوانده گفت: محترم شیرزاد در مدت نزدیک به سه سال به وطن و مردم خویش صادقانه خدمت کرد و در بهبود و انکشاف اداره سهم ارزنده ای را ایفا نمود.

sao

متعاقباٌ محترم فضل هادی فضل، معاون در امور تفتیش های مالی و تفتیش رعایت اسناد تقنینی، آقای شیرزاد را یک شخص مهربان و صادق خواند و از تلاش های پیگیر و رفتار دوستانه وی با همکاران یادآوری کرد.

در اخیر محترم مجیب الرحمن شیرزاد از هیئت رهبری و کارمندان اداره عالی تفتیش اظهار خرسندی و تشکری نموده گفت: جای بسا خوشی است که هیئت رهبری و کارمندان اداره از کارکردهای من راضی اند. هدف من نیز همین است که در هرکجایی باشم به مردم خویش صادقانه خدمت نمایم و به همکاری خویش ادامه دهم.

sao

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۹ - ۱۲:۲۳
Background image

سیمینار اصلاحی سه روزۀ برای مفتشین و کارمندان ادارۀ عالی تفتیش پایان یافت

سیمینار سه روزه اصلاحی برای مفتشین و کارمندان ادارۀ عالی تفتیش برگزار گردیده بود و در آن محترم الحاج مولوی محمد محسن هاشمی سرپرست ادارۀ عالی تفتیش، معاونین، مشاورین، رؤسا، آمرین، مفتشین. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۱/۷ - ۲۱:۰
Background image

سیمینار اصلاحی سه روزۀ برای مفتشین و کارمندان ادارۀ عالی تفتیش برگزار شد 

به اساس فیصله مصوبه شماره(26) مورخ 3 رمضان 1445 هـ ق، هیئت رهبری ادارۀ عالی تفتیش این اداره سیمینار سه روزه را به هدف ارتقاء و بلند بردن کیفیت کاری مفتشین و کارمندان ادارۀ عالی تفتیش که. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۱۲/۲۹ - ۱۴:۲۸
Background image

جلسۀ اختتامیه هیئت مؤظف تفتیش ادارۀ عالی تفتیش در ناحیه پانزدهم شاروالی کابل تدویر یافت

هیئت مؤظف ادارۀ عالی تفتیش جهت بررسی فعالیت و اجراآت ناحیه پانزدهم شاروالی کابل جلسۀ اختتامیه خویش را که در آن محترم مولوی محمد عیسی راهب  رئیس دعوت و ارشاد، محترم محمد حلیم شکران آمر. . .

BACK TO NEWS