تیم نظارتی اداره عالی تفتیش از بخش های تحت بررسی ادارات محلی مربوط ولایت کندز دیدن نمود

org_admin
یکشنبه ۱۴۰۱/۵/۱۶ - ۱:۲۵
54

به سلسله نظارت از جریان بررسی های تیم های موظف اداره عالی تفتیش در مراجع تحت تفتیش در سطح ولایات، هیأتی متشکل از محترم مولوی عیسی خان رئیس دعوت و ارشاد، محترم فضل الله نظامی مشاور مسلکی مقام اداره و عبدالاحد قیومی رییس تفتیش سکتور معارف، صحت و فرهنگ به منظور نظارت از پروسۀ تفتیش و حل مشکلات مفتشین موظف در مراجع مربوط ولایت کندز مورخ15 اسد 1401 هجری شمسی نظارت بعمل آوردند.

543

تیم نظارتی علاوه بر نظارت از اجراآت تیم تفتیش رهنمایی ها و هدایات لازم جهت بهبود کیفیت تفتیش نیز به گروپ موظف تفتیش ارایه نمودند. در ادامه تیم نظارتی به منظور همآهنگی بهتر امور تفتیش در مراجع تحت بازرسی با معاون والی، شاروال و سایر مسوولین ادارات محلی آن ولایت ملاقات نموده و در مورد نقش تفتیش در تقویت سیستم مالی عامه، شفافیت و حسابدهی و تقویت حکومتداری خوب و تحقق اهداف امارت اسلامی افغانستان به مسوولین توضیحات مفصل ارایه داشته اند. مسوولین محلی ولایت کندز ضمن ابراز خوش آمدید به هیأت موظف، از اجراآت مفتشین در آن ولایت اظهار خرسندی نموده و در زمینه بررسی با مفتشین این اداره اعلام همکاری نمودند.

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۹ - ۱۵:۴۴
Background image

جلسۀ اختتامیه هیئت موظف ادارۀ عالی تفتیش در وزارت اقتصاد تدویر یافت 

هیئت موظف ادارۀ عالی تفتیش جلسۀ اختتامیه خویش را پیرامون مسوده نتایج گزارش مفتشین ادارۀ عالی تفتیش در وزارت اقتصاد مورخ 8 شوال 1445 هـ ق، برگزار نمود که در آن محترم مولوی محمد عیسی راهب. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۰ - ۱۰:۲۹
Background image

برنامه ختم و ترجمه قرآنکریم در ادارۀ عالی تفتیش پایان یافت

به اساس فیصله عالیقدر امیر المومنین حفظه الله و رئیس الوزراء و هدایت ریاست عمومی دعوت و ارشاد؛ تمام ادارات افغانستان در ماه مبارک رمضان برنامه ختم و ترجمه قرآنکریم را برای کارمندان خویش. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۹ - ۱۲:۲۳
Background image

سیمینار اصلاحی سه روزۀ برای مفتشین و کارمندان ادارۀ عالی تفتیش پایان یافت

سیمینار سه روزه اصلاحی برای مفتشین و کارمندان ادارۀ عالی تفتیش برگزار گردیده بود و در آن محترم الحاج مولوی محمد محسن هاشمی سرپرست ادارۀ عالی تفتیش، معاونین، مشاورین، رؤسا، آمرین، مفتشین. . .

BACK TO NEWS