رئیس جدید اداره عالی تفتیش معرفی شد!

org_admin
سه‌شنبه ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۱۶:۱۱
02

بر اساس حکم شماره (۳۵۸) مؤرخ ۲۸/۷/۱۳۴۳ محترم امیر المؤمنین حفظه الله محترم شیخ سید رسول صاحب از جانب محترم شیخ نورالحق رئیس اداره امور امارت اسلامی افغانستان با حضورداشت محترم مولوی عزت الله حقانی معاون در امور تفتیش مالی و اسناد تقنینی، محترم نجیب الرحمن رحمانی معاون مالی و اداری، محترم فضل الله نظامی مشاور ارشد اداره و سایر هیات رهبری بحیث رئیس عمومی اداره عالی تفتیش طی جلسه با شکوهی که در تالار عمومی جلسات این اداره برگزار شده بود، به کارمندان معرفی گردید.

جلسه با تلاوت آیات کلام الله مجید از جانب محترم قاری عبدالحق احساس رئیس دفتر اداره عالی تفتیش آغاز گردید و سپس محترم شیخ نورالحق ضمن قرائت حکم تقرری شیخ سید رسول صاحب و عرض تبریکی به او گفت، کسانی را که رهبری امارت اسلامی در پست هی کلیدی می گمارد اشخاص با تجربه و صادق اند که تقرر آنها در پست های مربوطه خواست ایشان نبوده بلکه بر اساس لزوم دید رهبری امارت اسلامی صورت می گیرد که از اعتماد کامل نزد رهبری امارت اسلامی برخوردار اند. رئیس اداره امور ضمن تبریکی به رئیس جدید التقرر اداره عالی تفتیش برای او موفقیت های بیشتر در امور محوله از درگاه ایزد منان استدعا نمود.

در ادامه محترم شیخ سیدرسول صاحب  از اعتماد رهبری امارت اسلامی اظهار قدردانی نموده کار تفتیش را جلوگیری از خیانت در سرمایه ملی و صیانت دارایی عامه خواند و افزود، ما باید به گونه ای کار و تلاش نماییم تا هم سطح کشورهای قدرتمند دنیا شویم و این امر با سعی و جانفشانی، نیروی کار تحصیل یافته و صادق دست یافتنی است.

متعاقبا محترم مولوی عزت الله حقانی معاون اداره عالی تفتیش ضمن خوش آمدید به آقای سید رسول صاحب ایشان را از افراد با تجربه در چوکات امارت اسلامی خواند و بیان داشت که شیخ سید رسول صاحب در بخش های اقتصادی و سیاست از تجارب لازم برخوردار است و نیز تعهد سپرد که با تیم اداره عالی تفتیش او را همکاری خواهند نمود.

قابل ذکر است که آقای شیخ سید رسول صاحب پیش از این بحیث عضو سیاسی دفتر قطر امارت اسلامی افغانستان ایفای وظیفه می نمود. پیش از این محترم مولوی قدرت الله جمال سمت ریاست اداره عالی تفتیش را به عهده داشت.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۹ - ۱۲:۲۳
Background image

سیمینار اصلاحی سه روزۀ برای مفتشین و کارمندان ادارۀ عالی تفتیش پایان یافت

سیمینار سه روزه اصلاحی برای مفتشین و کارمندان ادارۀ عالی تفتیش برگزار گردیده بود و در آن محترم الحاج مولوی محمد محسن هاشمی سرپرست ادارۀ عالی تفتیش، معاونین، مشاورین، رؤسا، آمرین، مفتشین. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۱/۷ - ۲۱:۰
Background image

سیمینار اصلاحی سه روزۀ برای مفتشین و کارمندان ادارۀ عالی تفتیش برگزار شد 

به اساس فیصله مصوبه شماره(26) مورخ 3 رمضان 1445 هـ ق، هیئت رهبری ادارۀ عالی تفتیش این اداره سیمینار سه روزه را به هدف ارتقاء و بلند بردن کیفیت کاری مفتشین و کارمندان ادارۀ عالی تفتیش که. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۱۲/۲۹ - ۱۴:۲۸
Background image

جلسۀ اختتامیه هیئت مؤظف تفتیش ادارۀ عالی تفتیش در ناحیه پانزدهم شاروالی کابل تدویر یافت

هیئت مؤظف ادارۀ عالی تفتیش جهت بررسی فعالیت و اجراآت ناحیه پانزدهم شاروالی کابل جلسۀ اختتامیه خویش را که در آن محترم مولوی محمد عیسی راهب  رئیس دعوت و ارشاد، محترم محمد حلیم شکران آمر. . .

BACK TO NEWS