جلسۀ اختتامیه هیئت موظف ادارۀ عالی تفتیش  در ریاست پوهنتون کابل  دایر گردید

org_admin
یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۹ - ۹:۲۹
dgsd

هیئت مؤظف ادارۀ عالی تفتیش جلسۀ اختتامیه خویش را که در آن محترم مولوی محمد عیسی راهب رئیس دعوت و ارشاد، محترم مولوی صبیح االدین صدیقی آمر سکتور معارف، صحت و فرهنگ، آمر و اعضای هیئت موظف، محترم دوکتور اسامه عزیز رئیس پوهنتون کابل و سایر کارمندان آن ریاست حضور داشتند؛ مورخ 18 شوال 1445 هـ ق، دایر نمود.
در این جلسه هیئت موظف اداره عالی تفتیش از مسئولان ریاست پوهنتون کابل بابت همکاری در تکمیل پروسه تفتیش تشکری نموده و پس از آن در رابطه به اهمیت بررسی در ادارات که وجوه عامه را در اختیار داشته و از آن استفاده می نمایند تاکید نموده و یک کاپی مسوده گزارش یافته های هیئت موظف تفتیش را جهت اظهار نظر ارایه نمودند.
در اخیر جلسه محترم دوکتور اسامه عزیز تفتیش را در بخش های پوهنتون کابل بخاطر ایجاد اصلاحات و رفع نواقص مفید دانسته و در جهت تطبیق یافته های تفتیش وعده همکاری نمودند.

fvdgggvfghjy

 

تازه ترین اخبار

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۴ - ۱۱:۳۴
Background image

هیئت موظف ادارۀ عالی تفتیش جلسات افتتاحیه خویش در پوهنتون علوم طبی کابل و شفاخانه تدریسی علی آباد برگزار نمود

 هیئت موظف ادارۀ عالی تفتیش، جلسات افتتاحیه بررسی خویش را که در آن محترم مولوی محمد عیسی راهب رئیس دعوت و ارشاد، محترم مولوی صبیح الدین صدیقی وارسی کننده ریاست تفتیش سکتور معارف، صحت. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۴ - ۱۰:۳۹
Background image

هیئت موظف ادارۀ عالی تفتیش جلسۀ افتتاحیه خویش را در ریاست معارف شهر کابل تدویر نمود

هیئت موظف ادارۀ عالی تفتیش جلسۀ افتتاحیه خویش را با مسئولین ریاست معارف شهر کابل که در آن محترم مولوی محمد عیسی راهب رئیس دعوت و ارشاد، محترم مولوی صبیح الدین صدیقی وارسی کننده ریاست. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۳ - ۱۵:۳۸
Background image

هیئت موظف ادارۀ عالی تفتیش جلسۀ افتتاحیه خویش را در ناحیه چهاردهم شاروالی کابل دایر نمود

هیئت موظف ادارۀ عالی تفتیش جلسۀ افتتاحیه خویش را که در آن محترم مولوی محمد حسن موسی زی رئیس تفتیش شاروالی ها، آمر و اعضای هیئت موظف تفتیش، محترم مولوی غلام محبوب عرفانی رئیس ناحیه. . .

BACK TO NEWS