تفاهمنامۀ همکاری میان ادارۀ عالی تفتیش و پوهنتون پولیتخنیک کابل امضاء شد

samema.sadat
چهارشنبه ۱۴۰۰/۵/۲۰ - ۴:۴۲
sao

19. اسد . 1400

تفاهمنامه همکاری میان ادارۀ عالی تفتیش و پوهنتون پولیتخنیک کابل از سوی محترم سیدبلال هاشمی معاون در امور تفتیش عملکرد و تکنالوژی معلوماتی و محترم پوهنوال دیپلوم انجینیر عبدالرشید اقبال، رئیس عمومی پولیتخنیک کابل با حضورداشت شماری از اعضای هیئت رهبری دو طرف در مقر پوهنتون پولیتخنیک کابل به امضاء رسید.

هدف اساسی امضای این تفاهمنامه، تامین بستر مناسب جهت تبادل اندوخته ها و تجارب علمی میان طرفین، توسعه و بلند بردن مهارت ها و ظرفیت های محصلان و مفتشین، بهبود فعالیت های علمی، ایجاد فرصت های کارآموزی برای محصلان پوهنتون پولیتخنیک کابل و ارتقای ظرفیت و انکشاف مسلکی کارمندان ادارۀ عالی تفتیش می باشد.

sao

محترم اقبال رئیس پوهنتون پولیتخنیک حین امضای این تفاهمنامه با اشاره به مسئولیت های حساس و جدی اداره عالی تفتیش اظهار داشتند که پوهنتون پولیتخنیک متعهد است تا بر اساس این تفاهمنامه ظرفیت هر دو جانب را ارتقا دهند. وی همچنان افزود که پوهنتون پولیتخنیک آماده است تا در بخش تفتیش و سایر موارد با ادارۀ عالی تفتیش از نزدیک کار نماید.

sao

در این مراسم محترم سید بلال هاشمی معاون تفتیش در امور عملکرد و تکنالوژی معلوماتی گفت که پوهنتون پولیتخنیک میتواند در بخش های مختلف با اداره عالی تفتیش همکاری نماید. وی ابراز امیدواری نمود که با امضای این تفاهم نامه همکاری ها بین هر دو اداره در آینده مستحکم و دوامدار خواهند شد.

بر بنیاد این تفاهمنامه، پوهنتون پولیتخنیک کابل علاوه بر فراهم سازی زمینه پذیرش کارمندان ادارۀ عالی تفتیش در برنامه های ماستری خویش، در قسمت های مرتبط دیگر همکاری می نماید.

sao

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۹ - ۱۵:۴۴
Background image

جلسۀ اختتامیه هیئت موظف ادارۀ عالی تفتیش در وزارت اقتصاد تدویر یافت 

هیئت موظف ادارۀ عالی تفتیش جلسۀ اختتامیه خویش را پیرامون مسوده نتایج گزارش مفتشین ادارۀ عالی تفتیش در وزارت اقتصاد مورخ 8 شوال 1445 هـ ق، برگزار نمود که در آن محترم مولوی محمد عیسی راهب. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۰ - ۱۰:۲۹
Background image

برنامه ختم و ترجمه قرآنکریم در ادارۀ عالی تفتیش پایان یافت

به اساس فیصله عالیقدر امیر المومنین حفظه الله و رئیس الوزراء و هدایت ریاست عمومی دعوت و ارشاد؛ تمام ادارات افغانستان در ماه مبارک رمضان برنامه ختم و ترجمه قرآنکریم را برای کارمندان خویش. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۹ - ۱۲:۲۳
Background image

سیمینار اصلاحی سه روزۀ برای مفتشین و کارمندان ادارۀ عالی تفتیش پایان یافت

سیمینار سه روزه اصلاحی برای مفتشین و کارمندان ادارۀ عالی تفتیش برگزار گردیده بود و در آن محترم الحاج مولوی محمد محسن هاشمی سرپرست ادارۀ عالی تفتیش، معاونین، مشاورین، رؤسا، آمرین، مفتشین. . .

BACK TO NEWS