جلسه کمیته رسیدگی به امور مشارکت شهروندان برگزار شد

samema.sadat
سه‌شنبه ۱۴۰۰/۵/۱۲ - ۹:۵۲
sao

یازدهمین جلسه کمیته رسیدگی به امور مشارکت شهروندان تحت ریاست محترم سید بلال هاشمی معاون در امور تفتیش عملکرد و تکنالوژی معلوماتی و رئیس کمیته رسیدگی به امور مشارکت شهروندان و اعضای کمیته در تالار جلسات ادارۀ عالی تفتیش تدویر یافت.

در نخست، رئیس کمیته رسیدگی به امور مشارکت شهروندان در ارتباط به ارزش و اهمیت تفتیش‌های مشارکتی، نقش و اشتراک نهادهای مدنی در تفتیش‌های مشارکتی و رسیدگی به شکایات و پیشنهادات شهروندان ایراد سخن نمودند.

متعاقباً اعضای کمیته ضمن بحث و گفتگو پیرامون نشر و پخش گزارش‌های تفتیش، در مورد شکایات و پیشنهادات و چگونگی رسیدگی به آن‌ها، بحث و تبادل نظر نمودند.

در خاتمه، به تمام بخش‌های مربوطه هدایت داده شد، تا طبق فیصله‌های این کمیته اجرآات لازم نمایند.

sao

تازه ترین اخبار

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۴ - ۱۱:۳۴
Background image

هیئت موظف ادارۀ عالی تفتیش جلسات افتتاحیه خویش در پوهنتون علوم طبی کابل و شفاخانه تدریسی علی آباد برگزار نمود

 هیئت موظف ادارۀ عالی تفتیش، جلسات افتتاحیه بررسی خویش را که در آن محترم مولوی محمد عیسی راهب رئیس دعوت و ارشاد، محترم مولوی صبیح الدین صدیقی وارسی کننده ریاست تفتیش سکتور معارف، صحت. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۴ - ۱۰:۳۹
Background image

هیئت موظف ادارۀ عالی تفتیش جلسۀ افتتاحیه خویش را در ریاست معارف شهر کابل تدویر نمود

هیئت موظف ادارۀ عالی تفتیش جلسۀ افتتاحیه خویش را با مسئولین ریاست معارف شهر کابل که در آن محترم مولوی محمد عیسی راهب رئیس دعوت و ارشاد، محترم مولوی صبیح الدین صدیقی وارسی کننده ریاست. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۳ - ۱۵:۳۸
Background image

هیئت موظف ادارۀ عالی تفتیش جلسۀ افتتاحیه خویش را در ناحیه چهاردهم شاروالی کابل دایر نمود

هیئت موظف ادارۀ عالی تفتیش جلسۀ افتتاحیه خویش را که در آن محترم مولوی محمد حسن موسی زی رئیس تفتیش شاروالی ها، آمر و اعضای هیئت موظف تفتیش، محترم مولوی غلام محبوب عرفانی رئیس ناحیه. . .

BACK TO NEWS