جلسه کمیته رسیدگی به امور مشارکت شهروندان در اداره عالی بررسی دایر گردید

sao-af
چهارشنبه ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۰:۳۳
sao

جلسه کمیته رسیدگی به امور مشارکت شهروندان به‌روز چهارشنبه مورخ ۱۴ حوت سال ۱۳۹۸ خورشیدی تحت ریاست محترم فضل هادی فضل معاون مسلکی اداره عالی بررسی و رئیس کمیته رسیدگی به امور مشارکت شهروندان و اعضای کمیته در تالار جلسات این اداره برگزار گردید.

ابتدای این نشست با تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید آغاز گردید و به تعقیب آن رئیس کمیته رسیدگی به امور مشارکت شهروندان در ارتباط به اهمیت و ارزش بررسی‌های مشارکتی صحبت کرده افزودند: اداره عالی بررسی توجه خاص به افزایش شفافیت و حسابدهی در ادارات عامه دارد، روی همین ملحوظ اخیراً زمینه اشتراک شهروندان در بررسی‌ها را روی دست گرفته است که در این‌ گونه بررسی ها‌ نماینده‌ نهادهای مدنی به نمایندگی از شهروندان در بررسی‌های ادارات  اشتراک می‌نمایند.

فضل هادی فضل رئیس کمیته رسیدگی به امور مشارکت شهروندان بخش نخست آجندای جلسه که شامل نهایی سازی مسوده استراتیژی مشارکت شهروندان بود پرداخت؛ نظریات و پیشنهاد‌های خویش را با اعضای جلسه شریک نمودند که اعضای جلسه نیز هرکدام به‌نوبه خود نظریات و پیشنهاد‌های خویش را به‌منظور غنامندی آن مسوده بیان نمودند.

متعاقبا آجندای جلسه که شامل نهایی سازی مسوده رهنمود دریافت و رسیدگی به شکایات شهروندان بود از جانب ریاست جلسه پیشکش گردید و اشتراک کنندگان جلسه هرکدام نظریات و پیشنهاد‌های بهبودی‌شان را در رابطه به موضوع شریک نمودند.

تازه ترین اخبار

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۳ - ۱۴:۱۸
Background image

برنامۀ آموزشی اساسات و مهارت های تفتیش برای مفتشین و کارمندان ادارۀ عالی تفتیش دایر گردید

برنامۀ آموزشی اساسات و مهارت های تفتیش برای مفتشین و کارمندان ادارۀ عالی تفتیش طی محفلی که در آن محترم مولوی نورحیدر صدر رئیس عمومی تفتیش عملکرد و خاص، محترم سید رحمن رحمن رئیس انکشاف. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۳ - ۱۴:۱۰
Background image

امتحان برنامه آموزشی مفتیش تصدیق شده سکتور عامه  اخذ گردید

از بیست دو تن از مفتشین اداره عالی تفتیش و ریاست تفتیش داخلی ادارات و وزارت خانه ها که برنامه آموزشی مفتش تصدیق شده سکتور عامه(CPSA) را قبلا تمام نموده بودند، با حضور محترم سیدرحمن رحمن. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۹ - ۱۵:۴۴
Background image

جلسۀ اختتامیه هیئت موظف ادارۀ عالی تفتیش در وزارت اقتصاد تدویر یافت 

هیئت موظف ادارۀ عالی تفتیش جلسۀ اختتامیه خویش را پیرامون مسوده نتایج گزارش مفتشین ادارۀ عالی تفتیش در وزارت اقتصاد مورخ 8 شوال 1445 هـ ق، برگزار نمود که در آن محترم مولوی محمد عیسی راهب. . .

BACK TO NEWS