نقش تفتیش در آگاهی‌دهی شهروندان

sao-af
سه‌شنبه ۱۳۹۹/۴/۳۱ - ۹:۳۹
sao

ادارات عالی تفتیش در جهان نقش عمده و اساسی را در قسمت پاسخگویی مسؤولین به شهروندان بازی نموده و مسؤولین ادارات را ملزم به پاسخگویی به شهروندان می سازند که خوشبختانه ادارۀ عالی تفتیش افغانستان فعالیت‌ها و کارکردهای ادارات عامه را تفتیش، نظارت و آن‌ها را ملزم به پاسخگویی در برابر شهروندان نموده است که با اجرای تفتیش ادارات عامه، تهیه و تدوین گزارش از تفتیش‌های مراجع و نشر آن در رسانه‌های اجتماعی نقش مهمی را در آگاهی‌دهی شهروندان انجام داده است.
در ضمن شهروندان می‌توانند از مشکلات و کمبودی‌های که در ادارات عامه با آن مواجه می‌گردند، از طریق فورم ثبت شکایات و صندوق شکایات که در ادارۀ عالی تفتیش ایجاد شده است، شکایات خود را به عنوان شکایات و پیشنهادات به ثبت برسانند تا ادارۀ عالی تفتیش آنرا مورد تفتیش و بررسی قرار داده و گزارش آن‌را برای آگاهی شهروندان از طریق رسانه‌های اجتماعی به دست نشر بسپارد.

 

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۲/۱۵ - ۱۵:۲۷
Background image

هیئت موظف ادارۀ عالی تفتیش جلسۀ اختتامیه خویش را در شفاخانه احیای مجدد معلولین و معیوبین دایر نمود

هیئت موظف اداره عالی تفتیش جلسه اختتامیه خویش را که در آن محترم مولوی محمد غازی جریر رئیس تفتش سکتور امنیتی، دفاعی و مصئونیت اجتماعی، محترم مولوی صبیح الدین صدیقی وارسی کننده ریاست. . .

شنبه ۱۴۰۳/۲/۱۵ - ۱۰:۴۹
Background image

جلسۀ اختتامیه هئیت موظف ادارۀ عالی تفتیش در وزارت دولت در امور رسیدگی به حوادث تدویر یافت 

 هیئت موظف ادارۀ عالی تفتیش جلسۀ اختتامیه خویش را پیرامون مسوده گزارش نتایج بازرسی هیئت تفتیش در وزارت دولت در امور رسیدگی به حوادث که در آن محترم مولوی محمد عیسی راهب رئیس دعوت و ارشاد. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۲ - ۱۵:۵۷
Background image

نشست کمیته تدقیق قضایای قابل تعقیب عدلی در ادارۀ عالی تفتیش برگزار گردید

نشست تدقیق قضایای قابل تعقیب عدلی به ریاست محترم مولوی عزت الله حقانی معاون در امور تفتیش های مالی و تفتیش رعایت اسناد تقنینی در حالی که محترم مولوی نور حیدر صدر رئیس عمومی تفتیش عملکرد. . .

BACK TO NEWS