هیئت نظارت اداره عالی تفتیش؛ از جریان بررسی مراجع محلی ولایت ارزگان دیدار نمود

org_admin
پنجشنبه ۱۴۰۱/۶/۳۱ - ۱۲:۲۲
43

هیئت نظارتی اداره عالی تفتیش پنجشنبه مورخ ۳۱ سنبله ۱۴۰۱ هجری شمسی مطابق به ۲۵ صفر ۱۴۴۴ هجری قمری از جریان تفتیش هیئت موظف اداره عالی تفتیش در مراجع محلی ولایت ارزگان دیدن نمود.
هیئت متذکره مشتمل بر محترم نور حیدر صدر مشاور حقوقی، محترم محمد نسیم سحر رئیس تفتیش حکومتداری و حاکمیت قانون، محترم نثار احمد ثبات رئیس پیگیری یافته ها و گزارشات، محترم مفتی عزیز الرحمن حقانی آمر اطلاعات و ارتباط عامه و هیئت موظف تفتیش در آن ولایت با محترم مولوی محمد علی جان احمد والی ولایت ارزگان، محترم حاجی حکمت الله مزمل معاون والی، محترم ملا عبدالله بشیر قومندان امنیه، مستوفی، رئیس معارف وسایر مسئولین محلی ولایت آن ولایت دیدار نمودند.
در این دیدار ابتدا محترم نورحیدر صدر از حضور والی و سایر مسوولین ولایت ارزگان تشکری نموده و سپس در رابطه به سیر تاریخی اداره عالی تفتیش (قدامت صد ساله)، اهداف، انواع، اهمیت تفتیش در بدنه حکومت( امارت اسلامی افغانستان)، نقش تفتیش در کاهش و محو فساد، اصلاح و رفع نواقص در روند اجراآت کاری و نظارت از مصرف دقیق و درست بودجه در سکتور عامه؛ به اشتراک کنندگان معلومات همه جانبه ارائه نمود.
سپس محترم والی و قومندان امنیه هر یک به نوبه صحبت نموده، از حضور تیم و هیئت نظارت اداره عالی تفتیش در آن ولایت تشکری و قدرانی نمودند.
در اخیر مسئولین محلی و سایر اشتراک کنندگان ولایت ارزگان پرسش ها، مشکلات کاری و اداری شان را با هیئت نظارت شریک نمودند که از طرف هیئت نظارت اداره عالی تفتیش در آن ولایت به تمام سوال ها جواب های مسلکی و قناعت بخش ارائه گردید.

45

 

تازه ترین اخبار

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۳ - ۱۴:۱۸
Background image

برنامۀ آموزشی اساسات و مهارت های تفتیش برای مفتشین و کارمندان ادارۀ عالی تفتیش دایر گردید

برنامۀ آموزشی اساسات و مهارت های تفتیش برای مفتشین و کارمندان ادارۀ عالی تفتیش طی محفلی که در آن محترم مولوی نورحیدر صدر رئیس عمومی تفتیش عملکرد و خاص، محترم سید رحمن رحمن رئیس انکشاف. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۳ - ۱۴:۱۰
Background image

امتحان برنامه آموزشی مفتیش تصدیق شده سکتور عامه  اخذ گردید

از بیست دو تن از مفتشین اداره عالی تفتیش و ریاست تفتیش داخلی ادارات و وزارت خانه ها که برنامه آموزشی مفتش تصدیق شده سکتور عامه(CPSA) را قبلا تمام نموده بودند، با حضور محترم سیدرحمن رحمن. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۹ - ۱۵:۴۴
Background image

جلسۀ اختتامیه هیئت موظف ادارۀ عالی تفتیش در وزارت اقتصاد تدویر یافت 

هیئت موظف ادارۀ عالی تفتیش جلسۀ اختتامیه خویش را پیرامون مسوده نتایج گزارش مفتشین ادارۀ عالی تفتیش در وزارت اقتصاد مورخ 8 شوال 1445 هـ ق، برگزار نمود که در آن محترم مولوی محمد عیسی راهب. . .

BACK TO NEWS