تفتیش و نقش آن در مبارزه با فساد

sao-af
شنبه ۱۳۹۹/۴/۷ - ۷:۹
پلټنه

اداره عالی تفتیش به‌منظور دخیل سازی شکایات، پیشنهادات و نظریات شهروندان منابع ذیل را ایجاد نموده‌ است:

  •  صندوق شکایات
  •  فورم ثبت شکایات در ویب سایت

بناءً شهروندان می‌توانند، نقش مهم و مؤثری از طریق ثبت شکایات (به‌صورت آنلاین از طریق انترنت و همچنان به‌صورت کتبی از طریق صندوق شکایات)، ایفاء نمایند. شهروندان، نهادهای مدنی و رسانه‌ای شکایات و پیشنهادات خویش را در ارتباط به کمی و کاستی‌های موضوعات و مسائل مختلف مربوط به ادارات عامه، به‌خصوص شکایت از وجود داشتن فساد در استفاده از کمک‌های که در ارتباط مبارزه با ویروس کرونا صورت گرفته، داشته باشند، می‌توانند از طریق منابع نامبرده به ثبت برسانند تا اداره عالی تفتیش که یکی از وظایف اساسی آن مبارزه با فساد است، آن را تفتیش و نتیجه گزارش آن را از طریق رسانه‌های اجتماعی جهت آگاهی شهروندان به نشر برساند.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۹ - ۱۲:۲۳
Background image

سیمینار اصلاحی سه روزۀ برای مفتشین و کارمندان ادارۀ عالی تفتیش پایان یافت

سیمینار سه روزه اصلاحی برای مفتشین و کارمندان ادارۀ عالی تفتیش برگزار گردیده بود و در آن محترم الحاج مولوی محمد محسن هاشمی سرپرست ادارۀ عالی تفتیش، معاونین، مشاورین، رؤسا، آمرین، مفتشین. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۱/۷ - ۲۱:۰
Background image

سیمینار اصلاحی سه روزۀ برای مفتشین و کارمندان ادارۀ عالی تفتیش برگزار شد 

به اساس فیصله مصوبه شماره(26) مورخ 3 رمضان 1445 هـ ق، هیئت رهبری ادارۀ عالی تفتیش این اداره سیمینار سه روزه را به هدف ارتقاء و بلند بردن کیفیت کاری مفتشین و کارمندان ادارۀ عالی تفتیش که. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۱۲/۲۹ - ۱۴:۲۸
Background image

جلسۀ اختتامیه هیئت مؤظف تفتیش ادارۀ عالی تفتیش در ناحیه پانزدهم شاروالی کابل تدویر یافت

هیئت مؤظف ادارۀ عالی تفتیش جهت بررسی فعالیت و اجراآت ناحیه پانزدهم شاروالی کابل جلسۀ اختتامیه خویش را که در آن محترم مولوی محمد عیسی راهب  رئیس دعوت و ارشاد، محترم محمد حلیم شکران آمر. . .

BACK TO NEWS