نخستین نشست کمیته پلانگذاری استراتژیک اداره عالی تفتیش برگزار گردید

org_admin
دوشنبه ۱۴۰۱/۴/۶ - ۱۵:۳۳
04

نشست کمیته پلانگذاری استراتژیک اداره عالی تفتیش به ریاست محترم مولوی عزت الله حقانی معاون مسلکی اداره عالی تفتیش، امروز دوشنبه مورخ ۱۴۰۱/۴/۶ هجری شمسی در تالار کنفرانس این اداره برگزار شد.

در ابتدای این نشست مولوی نورحیدر صدر مشاور حقوقی این اداره؛ با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید جلسه را افتاح نمود. سپس محترم محمد جاوید آخندزاده رئیس پالیسی و پلان صورت جلسه کمیته را برای اعضای این کمیته بیان نمود. طبق صورت جلسه فضل الله نظامی مشاور ارشد مقام اداره، فرآیند مدیریت استراتژیک، دیدگاه، مأموریت و اهداف استراتژیک اداره را برای اعضای کمیته توضیح داد و مختصراً پلان استراتژیک اداره نیز را بیان نمود. در ادامه نشست، محترم مولوی عزت الله حقانی معاون مسلکی اداره عالی تفتیش به اعضای کمیته هدایت داد که منبعد تمام اعضای کمیته قبل از حضور یافتن در جلسه تمام اسناد مربوطه و منابع لازم را باید مطالعه نموده و با آمادگی کامل در نشست حاضر شوند.

سایر اعضای کمیته نیز دیدگاه و نظر یات خویش را راجع به پلان استراتژیک فعلی اداره و اصلاحات لازم در آن ابراز نمودند که سر انجام موارد؛ چون: قبل از آغاز پلانگذاری استراتژیک ریاست پالیسی و پلان باید وضعیت تطبیق پلان استراتژیک فعلی را تحلیل و بررسی نموده و یک گزارش فشرده از فعالیت های تطبیق شده و فعالیت های تطبیق ناشده تهیه کرده و در جلسه بعدی به کمیته ارائه نماید، قبل از بحث روی دیدگاه، مأموریت، ارزش ها و اهداف استراتژیک، وضعیت فعلی اداره به صورت درست تحلیل و بررسی شود تا شناخت دقیق از وضعیت حاصل شده و زمینه برای اتخاذ تصمیم در مورد پلان استراتژیک فراهم گردد، کمیته پلانگذاری استراتژیک در سطح رهبری که در آن معاون مسلکی اداره نیز حضور خواهند داشت ماه دو بار جلسه خواهد داشت و اعضا تخنیکی کمیته هر هفته جلسه را برگزار کرده و فعالیت های تعیین شده را انجام دهند؛ از سوی کمیته نامبرده تصویب گردید.

78

 

تازه ترین اخبار

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۳ - ۱۴:۱۸
Background image

برنامۀ آموزشی اساسات و مهارت های تفتیش برای مفتشین و کارمندان ادارۀ عالی تفتیش دایر گردید

برنامۀ آموزشی اساسات و مهارت های تفتیش برای مفتشین و کارمندان ادارۀ عالی تفتیش طی محفلی که در آن محترم مولوی نورحیدر صدر رئیس عمومی تفتیش عملکرد و خاص، محترم سید رحمن رحمن رئیس انکشاف. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۳ - ۱۴:۱۰
Background image

امتحان برنامه آموزشی مفتیش تصدیق شده سکتور عامه  اخذ گردید

از بیست دو تن از مفتشین اداره عالی تفتیش و ریاست تفتیش داخلی ادارات و وزارت خانه ها که برنامه آموزشی مفتش تصدیق شده سکتور عامه(CPSA) را قبلا تمام نموده بودند، با حضور محترم سیدرحمن رحمن. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۹ - ۱۵:۴۴
Background image

جلسۀ اختتامیه هیئت موظف ادارۀ عالی تفتیش در وزارت اقتصاد تدویر یافت 

هیئت موظف ادارۀ عالی تفتیش جلسۀ اختتامیه خویش را پیرامون مسوده نتایج گزارش مفتشین ادارۀ عالی تفتیش در وزارت اقتصاد مورخ 8 شوال 1445 هـ ق، برگزار نمود که در آن محترم مولوی محمد عیسی راهب. . .

BACK TO NEWS