گزارش تفتیش برای شهروندان

sao-af
شنبه ۱۳۹۹/۷/۲۶ - ۶:۴۵
sao


ذینفعان اداره عالی تفتیش را ادارات، سازمان ها، نهادها، شهروندان و افراد مختلف شامل می شود، که اداره عالی تفتیش تلاش می ورزد تا از طریق اجرای تفتیش های مؤثر مراجع و شریک سازی گزارش آن ارتباط مفید و مؤثر با ذینفعان خویش داشته باشد.
یک بخش ذینفعان اداره عالی تفتیش را شهروندان تشکیل می دهد، که رهبری اداره عالی تفتیش اجراآت موثر و مفید را برای دسترسی شهروندان به اطلاعات و معلومات انجام داده است، که می توان، به دخیل سازی شهروندان در پروسه تفتیش و نشر گزارش های تفتیش مراجع در فارمت مشخص بنام گزارش تفتیش برای شهروندان اشاره کرد.
گزارش های تفتیش برای شهروندان به زبان ساده، روان و عام فهم ترتیب و از طریق رسانه های اجتماعی جهت آگاهی شهروندان به نشر سپرده می شود.
اخیراً گزارش تفتیش حساب قطعیه دولت و یک گزارش تفتیش عملکرد در فارمت گزارش تفتیش برای شهروندان جهت آگاهی شهروندان، از طریق ویب سایت اداره بدست نشر سپرده شده است.

تازه ترین اخبار

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۷ - ۹:۳۰
Background image

جلسۀ افتتاحیه هیئت موظف ادارۀ عالی در اداره تنظیم امور زندانها دایر گردید

هیئت مؤظف ادارۀ عالی تفتیش جلسۀ افتتاحیه خویش را که در آن محترم مولوی محمد غازی جریر رئیس تفتیش سکتور دفاعی، امنیتی و مصئونیت اجتماعی، محترم حافظ جنید الله حاذق آمر اطلاعات و ارتباط. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۶ - ۱۴:۵۴
Background image

جلسۀ کمیته اطمینان کیفیت در ادارۀ عالی تفتیش تدویر یافت

جلسۀ کمیته اطمینان کیفیت تفتیش داخلی ادارۀ عالی تفتیش به هدف بلند بردن سطح کیفیت تفتیش در مراجع، تحت ریاست محترم الحاج مولوی محمد محسن هاشمی رئیس ادارۀ عالی تفتیش و اشتراک محترم فضل. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۶ - ۹:۴۶
Background image

هیئت موظف ادارۀ عالی تفتیش جلسه افتتاحیه خویش را در ریاست بررسی از تطبیق قوانین صحی دایر نمود

هئیت موظف ادارۀ عالی تفتیش جلسه افتتاحیه خویش را در ریاست بررسی از تطبیق قوانین صحی که در آن محترم مولوی محمد غازی جریر رئیس تفتش سکتور امنیتی، دفاعی و مصئونیت اجتماعی، محترم مولوی صبیح. . .

BACK TO NEWS