بیست و ششمین جلسۀ هیئت رهبری ادارۀ عالی تفتیش مورخ 3 رمضان1445 هـ ق، برگزار شد

org_admin
پنجشنبه ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۱۳:۶
dsdsdhh

جلسۀ هیئت رهبری ادارۀ عالی تفتیش؛ تحت ریاست محترم الحاج مولوی محمد محسن هاشمی رئیس ادارۀ عالی تفتیش و اشتراک معاونین، مشاورین و رؤسا این اداره برگزار شد.
این جلسه با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز و سپس محترم مولوی محمد محسن هاشمی رئیس ادارۀ عالی تفتیش، حلول ماه مبارک رمضان را تبریک و حضور اشتراک کنندگان را در جلسه رهبری خیر مقدم گفته؛ افزود: تکامل امور اداری، اجتماعی و موفقیت در این زمینه و تأمین امنیت در یک کشور وابسته به دینداری و پای بندی افراد به دین اسلام می‌باشد، جایکه دین نیست فساد اجتماعی، اداری و سطح جرایم جنایی در آن به حد اکثر مشاهده می‌گردد. دین به حیث پولیس مخفی در وجود انسان‌ها فعالیت نموده و آنها را از اعمال ناپسند باز میدارد؛ روی همین ملحوظ با به قدرت رسیدن امارت اسلامی سطح جرایم در افغانستان کاهش یافته و باعث امنیت سرتاسری گردیده است.
محترم الحاج مولوی محمد محسن هاشمی حاکمیت امارت اسلامی افغانستان را نتیجه خون شهدای برحق امارت اسلامی در برابر اشغالگران دانسته که با جانفشانی هایشان آزادی را در این مملکت به ارمغان آورده اند. محترم الحاج مولوی محمد محسن هاشمی در اخیر سخنان شان از ملاقات با محترم ملا محمد حسن آخند رئیس الوزرای امارت اسلامی یاد آوری نموده که ایشان روند کاری ادارۀ عالی تفتیش را در داخل و خارج از افغانستان موثر دانسته و آنها نه تنها از جایگاه این اداره دفاع بلکه به ازدیاد تشکیل ادارۀ عالی تفتیش تأکید داشتند.
پس از آن محترم مولوی عزت الله حقانی معاون در امور تفتیش مالی و تفتیش رعایت اسناد تقنینی ادارۀ عالی تفتیش را همکار خوبی ادارات در قسمت حصول اطمینان از جمع آوری عواید، مصارف بودجه و حفظ دارایی های عامه بیان نموده که مسئولان ادارات روند کاری ادارۀ عالی تفتیش را مفید و موثر شمرده و بخاطر ایجاد مفیدیت و مؤثریت در اجراآت شان تقاضای زمان بیشتری کاری مفتشین را نموده اند.
محترم مولوی عزت الله حقانی تعهد سپرد که با تمام توان با مقام رهبری اداره همکاری نموده و از تمام هدایات مقامات ذیصلاح در جهت رسیدن به اهداف بزرگ این اداره از هیچ گونه سعی و تلاش دریغ نورزند.
سر انجام موضوعات شامل آجندای جلسه یکایک قرائت و پس از بحث و گفتگو از سوی اشتراک کنندگان تصامیم لازم در زمینه اتخاذ گردید.

vgfeds

 

تازه ترین اخبار

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۴ - ۱۱:۳۴
Background image

هیئت موظف ادارۀ عالی تفتیش جلسات افتتاحیه خویش در پوهنتون علوم طبی کابل و شفاخانه تدریسی علی آباد برگزار نمود

 هیئت موظف ادارۀ عالی تفتیش، جلسات افتتاحیه بررسی خویش را که در آن محترم مولوی محمد عیسی راهب رئیس دعوت و ارشاد، محترم مولوی صبیح الدین صدیقی وارسی کننده ریاست تفتیش سکتور معارف، صحت. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۴ - ۱۰:۳۹
Background image

هیئت موظف ادارۀ عالی تفتیش جلسۀ افتتاحیه خویش را در ریاست معارف شهر کابل تدویر نمود

هیئت موظف ادارۀ عالی تفتیش جلسۀ افتتاحیه خویش را با مسئولین ریاست معارف شهر کابل که در آن محترم مولوی محمد عیسی راهب رئیس دعوت و ارشاد، محترم مولوی صبیح الدین صدیقی وارسی کننده ریاست. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۳ - ۱۵:۳۸
Background image

هیئت موظف ادارۀ عالی تفتیش جلسۀ افتتاحیه خویش را در ناحیه چهاردهم شاروالی کابل دایر نمود

هیئت موظف ادارۀ عالی تفتیش جلسۀ افتتاحیه خویش را که در آن محترم مولوی محمد حسن موسی زی رئیس تفتیش شاروالی ها، آمر و اعضای هیئت موظف تفتیش، محترم مولوی غلام محبوب عرفانی رئیس ناحیه. . .

BACK TO NEWS