جلسۀ اختتامیۀ تفتیش شرکت های دولتی در هوتل انترکانتیننتال تدویر یافت

org_admin
یکشنبه ۱۴۰۱/۶/۲۷ - ۱۵:۳۶
43

هیئت موظف اداره عالی تفتیش جلسۀ اختتامیه خویش را با مسئولین هوتل دولتی انتر کانتیننتال امروز مؤرخ 27 سنبله 1401هجری شمسی مطابق به 22 صفر 1444 هجری قمری با حضور محترم مولوی محمد غازی رئیس تفتیش مساعدت های خارجی، حمید الله فقیری رئیس تفتیش شرکت های دولتی و تیم مؤظف اداره عالی تفتیش در آن هوتل با محترم حافظ ضیاالحق جواد رئیس هوتل انتر کانتیننتال و سایر مسئولین آن هوتل، برگزار نمود.
نخست محترم مولوی محمد غازی از همکاری مرجع تحت تفتیش تشکری نموده، گفت: وظیفه اصلی اداره عالی تفتیش بررسی تمام نهاد های که پول از بودجه عامه مصرف می‌کنند، می‌باشد. بنا مفتشین اداره عالی تفتیش در نتیجه تفتیش خویش برای مردم و حکومت اطمینان میدهند پول بیت المال به هدر نرفته بجا به مصرف شده است. محترم مولوی غازی وطن را مادر و ادارات را خانه همه افغان ها عنوان نموده، گفت: برما لازم است تا از مادر و خانه خود به گونه درست حفاظت، حراست و نگهبانی کنیم و ماموریت ما حسابگیری دارایی های ملی است که بیجا به مصرف نرسد.
سپس محترم حمیدالله فقیری گفت: وظیفه مفتشین اداره عالی تفتیش است تا کمی ها و کاستی های ادارات را برملا و در برابر آنها سفارشات اصلاحی برای رفع نواقص به ادارات دهند. وی علاوه نمود: مسوده گزارش تفتیش هیئت موظف هوتل انتر کانتیننتال آماده نموده است و برای مسئولین سپرده می‌شود و اگر مرجع نظری در رابطه به یافته ها نداشته باشد؛ به مراجع ذیربط اعطا خواهد شد.
در اخیر مسئولین هوتل انتر کانتیننتال از بررسی هیئت موظف اداره عالی تفتیش اظهار خرسندی کرده تفتیش را یک پروسه نهایت مهم در امر حفاظت از بودجه عامه دانسته اند.

43

 

تازه ترین اخبار

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۳ - ۱۴:۱۸
Background image

برنامۀ آموزشی اساسات و مهارت های تفتیش برای مفتشین و کارمندان ادارۀ عالی تفتیش دایر گردید

برنامۀ آموزشی اساسات و مهارت های تفتیش برای مفتشین و کارمندان ادارۀ عالی تفتیش طی محفلی که در آن محترم مولوی نورحیدر صدر رئیس عمومی تفتیش عملکرد و خاص، محترم سید رحمن رحمن رئیس انکشاف. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۳ - ۱۴:۱۰
Background image

امتحان برنامه آموزشی مفتیش تصدیق شده سکتور عامه  اخذ گردید

از بیست دو تن از مفتشین اداره عالی تفتیش و ریاست تفتیش داخلی ادارات و وزارت خانه ها که برنامه آموزشی مفتش تصدیق شده سکتور عامه(CPSA) را قبلا تمام نموده بودند، با حضور محترم سیدرحمن رحمن. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۹ - ۱۵:۴۴
Background image

جلسۀ اختتامیه هیئت موظف ادارۀ عالی تفتیش در وزارت اقتصاد تدویر یافت 

هیئت موظف ادارۀ عالی تفتیش جلسۀ اختتامیه خویش را پیرامون مسوده نتایج گزارش مفتشین ادارۀ عالی تفتیش در وزارت اقتصاد مورخ 8 شوال 1445 هـ ق، برگزار نمود که در آن محترم مولوی محمد عیسی راهب. . .

BACK TO NEWS