گزارش های تفتیش برای شهروندان

sao-af
شنبه ۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۹:۱۸
sao

اداره عالی تفتیش به منظور اطلاع و آگاهی شهروندان از عملکردها، اجراآت و چگونگی مصارف و عواید دولت گزارش های تفتیش مراجع را در فارمت مشخص تحت عنوان گزارش تفتیش شهروندان به نشر می سپارد، که گزارش های تفتیش شهروندان به زبان ساده و عام فهم ترتیب و جهت آگاهی شهروندان به دست نشر سپرده می شوند. اداره عالی تفتیش گزارش تفتیش حساب قطعیه دولت سال مالی 1398 ،گزارش تفتیش شاروالی ها و چندین گزارش دیگر را در فارمت گزارش تفتیش شهروندان به دست نشر سپرده و گزارش های تفتیش عملکرد اداره انکشاف زون پایتخت و گزارش تفتیش سیستم سنجش صرفیه و خدمات برق د افغانستان برشنا شرکت جهت مطالعه و آگاهی شهروندان نشر گردیده است.  گزارش های نشر شده از طریق لینک ذیل قابل دسترس می باشند.

تفتیش عملکرد سیستم سنجش صرفیه و خدمات برق د افغانستان برشنا شرکت

تفتیش عملکرد اجراآت اداره مستقل انکشاف زون پایتخت طی سالهای 1395 الی 1397

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۹ - ۱۲:۲۳
Background image

سیمینار اصلاحی سه روزۀ برای مفتشین و کارمندان ادارۀ عالی تفتیش پایان یافت

سیمینار سه روزه اصلاحی برای مفتشین و کارمندان ادارۀ عالی تفتیش برگزار گردیده بود و در آن محترم الحاج مولوی محمد محسن هاشمی سرپرست ادارۀ عالی تفتیش، معاونین، مشاورین، رؤسا، آمرین، مفتشین. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۱/۷ - ۲۱:۰
Background image

سیمینار اصلاحی سه روزۀ برای مفتشین و کارمندان ادارۀ عالی تفتیش برگزار شد 

به اساس فیصله مصوبه شماره(26) مورخ 3 رمضان 1445 هـ ق، هیئت رهبری ادارۀ عالی تفتیش این اداره سیمینار سه روزه را به هدف ارتقاء و بلند بردن کیفیت کاری مفتشین و کارمندان ادارۀ عالی تفتیش که. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۱۲/۲۹ - ۱۴:۲۸
Background image

جلسۀ اختتامیه هیئت مؤظف تفتیش ادارۀ عالی تفتیش در ناحیه پانزدهم شاروالی کابل تدویر یافت

هیئت مؤظف ادارۀ عالی تفتیش جهت بررسی فعالیت و اجراآت ناحیه پانزدهم شاروالی کابل جلسۀ اختتامیه خویش را که در آن محترم مولوی محمد عیسی راهب  رئیس دعوت و ارشاد، محترم محمد حلیم شکران آمر. . .

BACK TO NEWS