برای شانزده تن از فارغین برنامه آموزشی مسلکی آمادگی سه ماهه "تفتیش در سکتور عامه" تصدیق نامه فراغت اهدا گردید

org_admin
پنجشنبه ۱۴۰۱/۱۰/۲۹ - ۱۲:۱۶
555

ریاست انکشاف مسلکی اداره عالی تفتیش برای فارغین نخستین دوره برنامه آمادگی سه ماهه "تفتیش در سکتور عامه" چهارشنبه مورخ  ۲۵ جمادی الثانی ۱۴۴۴ هجری قمری، طی برنامه ای تصدیق نامه فراغت اهدا نمود. 
در ابتدای برنامه محترم سید رحمان رحمان رئیس انکشاف مسلکی این اداره در رابطه به برنامه نامبرده گفت: بخش ارتقای ظرفیت این ریاست با همکاری و هماهنگی رهبری اداره عالی تفتیش توانست این برنامه‌ آموزشی را به اتمام برساند و موضوعات درسی آن شامل مبانی تفتیش، مبانی محاسبه، مبانی مدیریت مالی، اساسات مدیریت، کمپیوتر و لسان انگلیسی بودند. در ادامه محترم فضل الله نظامی مشاور ارشد مسلکی مقام اداره، هدف برنامه آموزشی سه ماهه تفتیش در سکتور عامه را راه یابی به برنامه آموزشی یک ساله تفتیش دانسته و با راه اندازی این برنامه تعدادی زیادی از کارمندان اداره عالی تفتیش و کارمندان سایر ادارات از معیارات و اساسات تفتیش اگاهی پیدا می نمایند.
این در حالیست که اداره عالی تفتیش عضو فعال سازمان بین المللی ادارات تفتیش(انتوسای) است و این سازمان برای اعضای خود معیار های تفتیش را وضع می‌نماید و اعضای سازمان نامبرده ملزم به اجرای معیارات وضع شده، نیز می‌باشند.

32

54

34

 

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۹ - ۹:۲۹
Background image

جلسۀ اختتامیه هیئت موظف ادارۀ عالی تفتیش  در ریاست پوهنتون کابل  دایر گردید

هیئت مؤظف ادارۀ عالی تفتیش جلسۀ اختتامیه خویش را که در آن محترم مولوی محمد عیسی راهب رئیس دعوت و ارشاد، محترم مولوی صبیح االدین صدیقی آمر سکتور معارف، صحت و فرهنگ، آمر و اعضای هیئت موظف. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۳ - ۱۴:۱۸
Background image

برنامۀ آموزشی اساسات و مهارت های تفتیش برای مفتشین و کارمندان ادارۀ عالی تفتیش دایر گردید

برنامۀ آموزشی اساسات و مهارت های تفتیش برای مفتشین و کارمندان ادارۀ عالی تفتیش طی محفلی که در آن محترم مولوی نورحیدر صدر رئیس عمومی تفتیش عملکرد و خاص، محترم سید رحمن رحمن رئیس انکشاف. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۳ - ۱۴:۱۰
Background image

امتحان برنامه آموزشی مفتیش تصدیق شده سکتور عامه  اخذ گردید

از بیست دو تن از مفتشین اداره عالی تفتیش و ریاست تفتیش داخلی ادارات و وزارت خانه ها که برنامه آموزشی مفتش تصدیق شده سکتور عامه(CPSA) را قبلا تمام نموده بودند، با حضور محترم سیدرحمن رحمن. . .

BACK TO NEWS