معاون در امور مالی و اداری ادارۀ عالی تفتیش طی محفلی برای کارمندان این اداره معرفی گردید

org_admin
یکشنبه ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۵:۱۷
dsfsd

به اساس پیشنهاد ادارۀ عالی تفتیش و حکم منظوری شماره (4210) مورخ 7/8/1445 هـ ق، مقام محترم ریاست الوزراء امارت اسلامی افغانستان، محترم مولوی محمد نبی محمدی در بست مافوق رتبه به حیث معاون در امور مالی و اداری، ادارۀ عالی تفتیش جدیداً تقرر حاصل نموده و طی محفلی که در آن محترم مولوی محمد محسن هاشمی سرپرست ادارۀ عالی تفتیش، محترم مولوی عزت الله حقانی معاون در امور تفتیش های مالی و تفتیش رعایت اسناد تقنینی، محترم مولوی نور حیدر صدر رئیس عمومی تفتیش عملکرد و خاص، محترم فضل الله نظامی مشاور ارشد مسلکی مقام اداره، سایر روسأ آمرین و کارمندان این اداره نیز حضور داشتند؛ مورخ 22 شعبان 1445 هـ ق، به کارمندان این اداره معرفی گردید.
محفل با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز سپس محترم مولوی محمد محسن هاشمی رئیس ادارۀ عالی تفتیش، محترم مولوی محمد نبی محمدی را از بنیان گزاران جهاد مقدس بر ضد اشغال ولایت لوگر دانسته و همچنان سهم بزرگی در فتح کابل نیز داشتند؛ تحسین نمود.  رئیس ادارۀ عالی تفتیش کار در ادرات امارتی را عین عبادت دانسته زیرا بجای قوانین بشری از قانون الهی پیروی میگردد. نامبرده هدف جهاد بیست ساله را ختم اشغال و عملی ساختن قوانین الهی بیان نمود.
پس از آن محترم مولوی عزت الله حقانی معاون در امور تفتیش های مالی و تفتیش رعایت اسناد تقنینی برای معاون جدید این اداره موفقیت استدعا نموده علاوه نمود: مجاهدین در بدل جان های شان اشغال را ختم نموده اند. بنا لازم است تا همرای مردم رویه نیک نموده تا قداست جهاد را حفظ و از دوام این نظام به درستی حفاظت نماییم.
سر انجام محترم مولوی محمد نبی محمدی معاون در امور مالی و اداری، ادارۀ عالی تفتیش از اعتماد مقام رهبری ادارۀ عالی تفتیش تشکری نموده، تعهد نمود در راستای مسئولیت سپرده شده با متانت و امانت کار نماید.

fsdfsdfsffasffsfsjtredc

 

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۹ - ۹:۲۹
Background image

جلسۀ اختتامیه هیئت موظف ادارۀ عالی تفتیش  در ریاست پوهنتون کابل  دایر گردید

هیئت مؤظف ادارۀ عالی تفتیش جلسۀ اختتامیه خویش را که در آن محترم مولوی محمد عیسی راهب رئیس دعوت و ارشاد، محترم مولوی صبیح االدین صدیقی آمر سکتور معارف، صحت و فرهنگ، آمر و اعضای هیئت موظف. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۳ - ۱۴:۱۸
Background image

برنامۀ آموزشی اساسات و مهارت های تفتیش برای مفتشین و کارمندان ادارۀ عالی تفتیش دایر گردید

برنامۀ آموزشی اساسات و مهارت های تفتیش برای مفتشین و کارمندان ادارۀ عالی تفتیش طی محفلی که در آن محترم مولوی نورحیدر صدر رئیس عمومی تفتیش عملکرد و خاص، محترم سید رحمن رحمن رئیس انکشاف. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۳ - ۱۴:۱۰
Background image

امتحان برنامه آموزشی مفتیش تصدیق شده سکتور عامه  اخذ گردید

از بیست دو تن از مفتشین اداره عالی تفتیش و ریاست تفتیش داخلی ادارات و وزارت خانه ها که برنامه آموزشی مفتش تصدیق شده سکتور عامه(CPSA) را قبلا تمام نموده بودند، با حضور محترم سیدرحمن رحمن. . .

BACK TO NEWS