نقش تفتیش در آگاهی‌دهی شهروندان

sao-af
سه‌شنبه ۱۳۹۹/۴/۳۱ - ۹:۳۹
sao

ادارات عالی تفتیش در جهان نقش عمده و اساسی را در قسمت پاسخگویی مسؤولین به شهروندان بازی نموده و مسؤولین ادارات را ملزم به پاسخگویی به شهروندان می سازند که خوشبختانه ادارۀ عالی تفتیش افغانستان فعالیت‌ها و کارکردهای ادارات عامه را تفتیش، نظارت و آن‌ها را ملزم به پاسخگویی در برابر شهروندان نموده است که با اجرای تفتیش ادارات عامه، تهیه و تدوین گزارش از تفتیش‌های مراجع و نشر آن در رسانه‌های اجتماعی نقش مهمی را در آگاهی‌دهی شهروندان انجام داده است.
در ضمن شهروندان می‌توانند از مشکلات و کمبودی‌های که در ادارات عامه با آن مواجه می‌گردند، از طریق فورم ثبت شکایات و صندوق شکایات که در ادارۀ عالی تفتیش ایجاد شده است، شکایات خود را به عنوان شکایات و پیشنهادات به ثبت برسانند تا ادارۀ عالی تفتیش آنرا مورد تفتیش و بررسی قرار داده و گزارش آن‌را برای آگاهی شهروندان از طریق رسانه‌های اجتماعی به دست نشر بسپارد.

 

تازه ترین اخبار

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۴ - ۱۱:۳۴
Background image

هیئت موظف ادارۀ عالی تفتیش جلسات افتتاحیه خویش در پوهنتون علوم طبی کابل و شفاخانه تدریسی علی آباد برگزار نمود

 هیئت موظف ادارۀ عالی تفتیش، جلسات افتتاحیه بررسی خویش را که در آن محترم مولوی محمد عیسی راهب رئیس دعوت و ارشاد، محترم مولوی صبیح الدین صدیقی وارسی کننده ریاست تفتیش سکتور معارف، صحت. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۴ - ۱۰:۳۹
Background image

هیئت موظف ادارۀ عالی تفتیش جلسۀ افتتاحیه خویش را در ریاست معارف شهر کابل تدویر نمود

هیئت موظف ادارۀ عالی تفتیش جلسۀ افتتاحیه خویش را با مسئولین ریاست معارف شهر کابل که در آن محترم مولوی محمد عیسی راهب رئیس دعوت و ارشاد، محترم مولوی صبیح الدین صدیقی وارسی کننده ریاست. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۳ - ۱۵:۳۸
Background image

هیئت موظف ادارۀ عالی تفتیش جلسۀ افتتاحیه خویش را در ناحیه چهاردهم شاروالی کابل دایر نمود

هیئت موظف ادارۀ عالی تفتیش جلسۀ افتتاحیه خویش را که در آن محترم مولوی محمد حسن موسی زی رئیس تفتیش شاروالی ها، آمر و اعضای هیئت موظف تفتیش، محترم مولوی غلام محبوب عرفانی رئیس ناحیه. . .

BACK TO NEWS