رئیس پروژه های عامه اداره عالی تفتیش معرفی شد

org_admin
دوشنبه ۱۴۰۱/۱/۱۵ - ۸:۵۷
05

بر اساس حکم شماره (1683) مؤرخ 28/8/1443 هجری قمری مقام عالی ریاست الوزراء امارت اسلامی افغانستان محترم سیدمنان سهار از سوی محترم شیخ سیدرسول حلیم رئیس عمومی اداره عالی تفتیش با حضورداشت محترم قاری عبدالحق احساس رئیس دفتر و شماری دیگر از هیات رهبری در بست رتبه دوم بحیث سرپرست ریاست پروژه های عامه این اداره معرفی و آغاز به کار نمود.

رئیس اداره عالی تفتیش ضمن تبریکی به سیدمنان سهار بست مزبور را در بدنه این اداره کلیدی عنوان نموده ابراز امیدواری کرد که آقای سهار کارهای محوله را به وجه احسن انجام و در راستای رسیدن به اهداف تعیین شده این اداره را یاری رساند. آقای حلیم همچنان برای او موفقیت های مزید در امر خدمت گذاری به وطن و ملت از خداوند یکتا مسئلت نمود.

همچنان رئیس جدیدالتقرر پروژهای عامه از اعتماد مقام عالی ریاست الوزاء و رهبری اداره عالی تفتیش اظهار قدرانی نموده تعهد سپرد تا از تجارب و اندوخته های چندین ساله اش برای تحقق اهداف عالی این اداره استفاده نموده و از هیچ نوع سعی و تلاش دریغ نورزد. قابل ذکر است که اقای سهار دارای سویه تحصیلی ماستری در بخش انجیینری بوده و سوابق کاری چندین ساله در بخش های مختلف را دارا می باشد.

04

 

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۹ - ۱۵:۲۲
Background image

هیئت موظف ادارۀ عالی تفتیش جلسۀ اختتامیه خویش را در ادارۀ ملی حفاظت محیط زیست دایر نمود

هیئت موظف ادارۀ عالی تفتیش جلسه اختتامیه خویش را که در آن محترم مولوی محمد غازی جریر رئیس تفتیش سکتور دفاعی، امنیتی و مصئونیت اجتماعی، محترم مولوی صبیح الدین صدیقی وارسی کننده ریاست. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۹ - ۱۴:۵۸
Background image

هیئت موظف ادارۀ عالی تفتیش جلسۀ افتتاحیه خویش را در ادارۀ تعلیمات تخنیکی و مسلکی دایر نمود

هیئت موظف اداره عالی تفتیش جلسه افتتاحیه خویش را که در آن محترم مولوی محمد غازی جریر رئیس تفتیش سکتور دفاعی، امنیتی و مصئونیت اجتماعی، محترم مولوی صبیح الدین صدیقی وارسی کننده ریاست. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۹ - ۱۴:۴۰
Background image

هیئت موظف ادارۀ عالی تفتیش جلسۀ اختتامیه خویش را در وزارت صحت عامه دایر نمود

هیئت موظف ادارۀ عالی تفتیش جلسۀ اختتامیه خویش را در وزارت صحت عامه که در آن محترم مولوی محمد عیسی راهب رئیس دعوت و ارشاد، محترم احمد شکیب ستاری رئیس تفتیش عملکرد و محیط زیست، سایر اعضای. . .

BACK TO NEWS