سومین جلسه کمیته رسیدگی به امور مشارکت شهروندان بر گزار گردید

sao-af
چهارشنبه ۱۳۹۸/۸/۲۹ - ۱۰:۱۰
sao

سومین جلسه کمیته رسیدگی به امور مشارکت شهروندان به ریاست محترم  فضل هادی فضل معاون مسلکی اداره عالی بررسی و رئیس کمیته رسیدگی به امور مشارکت شهروندان و اعضای کمیته در سالون جلسات اداره به تاریخ 29 عقرب 1398 تدویر یافت.

منظور از جلسه امروز بحث بالای چگونگی نصب صندوق های شکایات بود که عملا در دفتر مرکزی و ریاست های ساحوی اداره عالی بررسی نصب گردیده و همچنان در ارتباط به چگونگی آگاهی دهی شهروندان و نهایی سازی مسوده رهنمود رسیدگی به شکایات شهروندان بحث صورت گرفت.

رئیس کمیته رسیدگی به امور مشارکت شهروندان در ارتباط به نصب صندوق های شکایات و چگونگی آگاهی دهی شهروندان و همچنان نقش شهروندان و نهادهای جامعه مدنی و رسانه یی صحبت کرده و بیان داشت؛ که اداره عالی بررسی برای ایجاد اعتماد عمومی میان شهروندان وادارات فعالیت های قابل توجه انجام داده که می توان به نصب صندوق های شکایات، ایجاد فورم ثبت شکایات در ویب سایت و حضور شهروندان در روند بررسی های مشارکتی عملکرد اشاره کرد.

در پایان با توجه به نظریات اشتراک کنندگان جلسه تصمیم اتخاذ گردید تا ورکشاپ در اداره عالی بررسی به خاطر آگاهی دهی شهروندان و نهایی سازی مسوده رهنمود رسیدگی به شکایات شهروندان تدویر گردد.

تازه ترین اخبار

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۳ - ۱۴:۱۸
Background image

برنامۀ آموزشی اساسات و مهارت های تفتیش برای مفتشین و کارمندان ادارۀ عالی تفتیش دایر گردید

برنامۀ آموزشی اساسات و مهارت های تفتیش برای مفتشین و کارمندان ادارۀ عالی تفتیش طی محفلی که در آن محترم مولوی نورحیدر صدر رئیس عمومی تفتیش عملکرد و خاص، محترم سید رحمن رحمن رئیس انکشاف. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۳ - ۱۴:۱۰
Background image

امتحان برنامه آموزشی مفتیش تصدیق شده سکتور عامه  اخذ گردید

از بیست دو تن از مفتشین اداره عالی تفتیش و ریاست تفتیش داخلی ادارات و وزارت خانه ها که برنامه آموزشی مفتش تصدیق شده سکتور عامه(CPSA) را قبلا تمام نموده بودند، با حضور محترم سیدرحمن رحمن. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۹ - ۱۵:۴۴
Background image

جلسۀ اختتامیه هیئت موظف ادارۀ عالی تفتیش در وزارت اقتصاد تدویر یافت 

هیئت موظف ادارۀ عالی تفتیش جلسۀ اختتامیه خویش را پیرامون مسوده نتایج گزارش مفتشین ادارۀ عالی تفتیش در وزارت اقتصاد مورخ 8 شوال 1445 هـ ق، برگزار نمود که در آن محترم مولوی محمد عیسی راهب. . .

BACK TO NEWS