هیئت موظف ادارۀعالی تفتیش جلسۀ اختتامیه خویش را در وزارت زراعت، آبیاری و مالداری دایر نمود

org_admin
دوشنبه ۱۴۰۲/۹/۲۷ - ۱۱:۴۴
asdasd

هیئت موظف ادارۀ عالی تفتیش؛ جلسۀ اختتامیه خویش را در وزارت زراعت، آبیاری و مالداری که در آن محترم مولوی محمد غازی جریر رئیس تفتیش سکتور دفاعی، امنیتی و مصئونیت اجتماعی، محترم وحید الله پویا رئیس تفتیش سکتور زیربنا، منابع طبیعی اقتصاد و زراعت، محترم احمد شکیب ستاری رئیس تفتیش عملکرد و محیط زیست، اعضای هیئت موظف تفتیش، محترم الحاج مولوی عطاء الله عمری وزیر زراعت، آبیاری و مالداری، محترم قاری حزب الله رئیس اداری و سایر مسئولین آن وزارت اشتراک داشتند، مورخ 3 جمادی الثانی 1445 هـ ق، دایر نمود.
در آغاز جلسه هیئت موظف در مورد قدامت تاریخی، صلاحیت‌ها و مسئولیت‌های اداره عالی تفتیش معلومات همه جانبه ارایه نمود. پس از آن محترم مولوی محمد غازی گفت: رهبری امارت منشاء آن قرآن و اسلام است و احسان الله جل جلاله است که اینگونه نظام اسلامی نصیب همه ما شده است. نامبرده علاوه نمود: جهاد برای آزادی کشور ختم شد اکنون جهاد برای آبادی شروع شده است و زمان آن است که مشترکا با هم کار نموده تا این ملک را آباد کنیم. همچنان آقای جریر از مسئولین وزارت زراعت، آبیاری و مالداری بخاطر همکاری با مفتشین این اداره در جریان تفتیش تشکری نمود.
 پس از آن وزیر زراعت، آبیاری و مالداری گفت: ای وطن زمانی آباد خواهد شد که ما ملت را قناعت دهیم و قناعت مردم مسئولیت همه ما است. محترم وزیر زراعت اضافه نمود: اجراآت ادارات خالی از مشکلات نیست و جای بسیار خوشی است که اداره عالی تفتیش به هدف ایجاد شفایت در اجراآت ادارات سعی وتلاش می‌کند. 
در اخیر جلسه محترم پویا گفت: این مسئولیت ادارۀ عالی تفتیش است که بخاطر ایجاد شفایت در تمام ادارات تلاش نماید تا در اجراآت ادارات شفافیت و حسابدهی به میان بیاید. همچنان از طرف هیئت موظف تفتیش یک کاپی مسئوده گزارش تفتیش جهت اظهار نظر به مسئولین آن وزارت ارایه گردید.

asdsad

 

تازه ترین اخبار

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۴ - ۱۱:۳۴
Background image

هیئت موظف ادارۀ عالی تفتیش جلسات افتتاحیه خویش در پوهنتون علوم طبی کابل و شفاخانه تدریسی علی آباد برگزار نمود

 هیئت موظف ادارۀ عالی تفتیش، جلسات افتتاحیه بررسی خویش را که در آن محترم مولوی محمد عیسی راهب رئیس دعوت و ارشاد، محترم مولوی صبیح الدین صدیقی وارسی کننده ریاست تفتیش سکتور معارف، صحت. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۴ - ۱۰:۳۹
Background image

هیئت موظف ادارۀ عالی تفتیش جلسۀ افتتاحیه خویش را در ریاست معارف شهر کابل تدویر نمود

هیئت موظف ادارۀ عالی تفتیش جلسۀ افتتاحیه خویش را با مسئولین ریاست معارف شهر کابل که در آن محترم مولوی محمد عیسی راهب رئیس دعوت و ارشاد، محترم مولوی صبیح الدین صدیقی وارسی کننده ریاست. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۳ - ۱۵:۳۸
Background image

هیئت موظف ادارۀ عالی تفتیش جلسۀ افتتاحیه خویش را در ناحیه چهاردهم شاروالی کابل دایر نمود

هیئت موظف ادارۀ عالی تفتیش جلسۀ افتتاحیه خویش را که در آن محترم مولوی محمد حسن موسی زی رئیس تفتیش شاروالی ها، آمر و اعضای هیئت موظف تفتیش، محترم مولوی غلام محبوب عرفانی رئیس ناحیه. . .

BACK TO NEWS