امضای تفاهم نامه همکاری در بخش میدیا

sao-af
چهارشنبه ۱۳۹۸/۶/۲۷ - ۱۰:۴۴
sao

به سلسه امضای تفاهم نامه های همکاری امروز چهار شنبه 27 سنبله 1398که برابر است به 18 سپتامبر 2019میلادی بین اداره عالی بررسی وشرکت دینامیک ویژن با حضورداشت معاونین اداره عالی بررسی به امضا رسید.

در اغاز مجیب الرحمن شیرزاد معاون مالی واداری اداره عالی بررسی گفتند: خوشحال هستیم که امروز یکی دیگر از تفاهم نامه های همکاری با شرکت دینامیک ویژن رابه امضا می رسانیم.

این شرکت به طور رضاکارانه خدماتی را در عرصه مدیا انجام میدهد که نه تنها در عرصه مسلکی همگام با معیارات بین المللی تفتیش به پیش برویم؛ بلکه در عرصه مدیا هم چنان به لحاظ اصول وبا معیارات روز همگام شویم که حضور این شرکت یک فرصت مناسب برای اجرای این کار بوده امیدوارهستیم از ثمره آن مرحله به مرحله مستفید شویم.

در ادامه فضل هادی فضل معاون مسلکی اداره از حضور وهمکاری رئیس شرکت دینامیک ویژن آقای مهمند بخاطر خدمت گذاری بلاعوض درعرصه مدیا با این اداره اظهار خرسندی نموده ګفتند:آرزو بر این است که با حضور شرکت دینامیک ویژن خدمات معیاری برای این اداره درعرصه مدیای نوشتاری انجام واین اداره را ممنون سازند.

اقای عبدالاحسان مهمند رئیس شرکت دینامیک ویژن گفت: که این شرکت در پروژه های مختلف ودر بخش های مختلف خدماتی را برای نهاد ها انجام داده که دست آورد های ما به سطح ملی مطرح و فعالیت های  را درعرصه مدیا و کمونیکشن (ارتباطات) انجام داده که فعالیت های یاد شده رضاکارانه مطابق به مصداق آیه کریمه که ترجمه آن چنین است: " بهترین انسان ها کسانی اند که نفع ایشان به مردم می رسد" انجام میدهیم ودر نتیجه هدف ما رضایت شما در عرصه کاری وتعهدات میباشد.

این تفاهم نامه در تداوم تفاهم نامه های قبلی اداره می باشد که بخاطر تامین معیار های بین المللی تفتیش با کشور های مختلف امضا واز نتایج آن در عرصه مسلکی بهره های را از آن خود نموده است.

تازه ترین اخبار

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۱۸ - ۱۵:۵۷
Background image

هیئت موظف اداره عالی تفتیش جلسۀ افتتاحیه خویش را در ریاست مالیه دهندگان کوچک وزارت مالیه دایر نمود

هیئت موظف اداره عالی تفتیش جلسه افتتاحیه خویش را که در آن محترم مولوی محمد سلیم صدیقی آمر تفتیش ریاست تفتیش شرکت های امارتی، آمر واعضای هیئت موظف تفتیش، محترم مولوی اسدالله ساجد رئیس. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۱۸ - ۱۵:۴۹
Background image

جلسات افتتاحیه هیئت موظف ادارۀ عالی تفتیش در ریاست پوهنتون تعلیم و تربیه و ریاست پوهنتون پولیتخنیک کابل تدویر یافت

هیئت مؤظف ادارۀ عالی تفتیش جلسات افتتاحیه خویش را که در آن محترم مولوی محمد عیسی راهب رئیس دعوت و ارشاد، محترم مولوی صبیح الدین صدیقی وارسی کننده ریاست تفتیش سکتور معارف، صحت و فرهنگ،. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۱۸ - ۹:۵۲
Background image

هیئت موظف ادارۀ عالی تفتیش جلسۀ افتتاحیه خویش را در ریاست گمرک میدان هوایی کابل دایر نمود

هیئت موظف ادارۀ عالی تفتیش جلسۀ افتتاحیه خویش را در ریاست گمرک میدان هوایی کابل که در آن محترم اعجازالحق عزیزی رئیس تفتیش عواید، محترم مولوی محمد سلیم صدیقی آمر و اعضای تیم تفتیش، محترم. . .

BACK TO NEWS