سرپرست اداره عالی تفتیش طی محفلی به کارمندان این اداره معرفی گردید

org_admin
یکشنبه ۱۴۰۲/۲/۲۴ - ۱۵:۲۵
dfsf

به اساس حکم شماره (3599) مورخ 16/ 10/ 1444 هـ ق، عالیقدر محترم امیر المؤمنین شیخ القرآن و الحدیث مولوی هبت الله آخندزاده حفظه الله، محترم مولوی محمد محسن هاشمی به حیث سرپرست اداره عالی تفتیش تقرر و طی محفلی که در آن محترم مولوی سیف الدین تائب معاون نظارت و پالیسی ریاست عمومی اداره امور، محترم مولوی عزت الله حقانی معاون در امور تفتیش مالی و تفتیش اسناد تقنینی اداره عالی تفتیش، محترم مولوی نور حیدر صدر مشاور حقوقی اداره، محترم فضل الله نظامی مشاور ارشد مسلکی مقام اداره سایر رؤسا، آمرین، مفتشین و کارمندان این اداره نیز حضور داشتند، امروز 24 شوال 1444 هـ ق، مطابق 24 ثور 1402 هـ ش، به کارمندان این اداره، معرفی گردید.
 

fgfg

محفل با تلاوت آیات چندی از قرآنکریم آغاز و سپس محترم مولوی نورحیدر صدر حاضرین را خوش آمدید گفته، علاوه نمود: اداره عالی تفتیش در جنب سایر ادارات،  اداره ای است که در راستای ایجاد اصلاحات فعالیت دارد و همواره تلاش می‌نماید توسط ارایه سفارش های اصلاحی خویش برای سایر ادارات؛ تا از کمبودی ها، اشتباهات، کم کاری ها و نواقص کنترول و جلوگیری نماید.
بعدا محترم مولوی سیف الدین تائب معاون نظارت و پالیسی ریاست عمومی اداره امور حکم تقرر سرپرست اداره عالی تفتیش را قرائت نموده و از رهبری و کارمندان اداره عالی تفتیش تقاضای همکاری با ایشان نمودند. آقای تائب اضافه نمود: در اثر جنگ سال‌های متمادی مردم، خاک و حتی تاسیسات این کشور صدمه دیده است، اکنون به نصرت الهی و پیروزی مجاهدین امارت اسلامی وقت آن رسیده که دست به دست هم داده تا مصدر خدمت به کشور و مردم خود شویم. محترم مولوی سیف الدین تائب بیان نمودند: امارت اسلامی افغانستان در مسایل داخلی خود نیاز مشوره با کشورهای دیگر را نداشته و خود شان میتوانند در مورد تصمیم اتحاذ نمایند. ایشان علاوه نمودند: اداره عالی تفتیش یک اداره مسلکی دارای مفتشین متحصص و با تجربه جهت بررسی با سایر ادارات سرو کار داشته و از همینرو تقاضامندم تا با مسئولین سایر ادارات با رویه حسنه رفتار و همکاری نمایید که در نتیجه باعث رضای الله جل جلاله، خدمت به مردم، تقویت نظام و ترقی و پیشرفت افغانستان گردد.
سر انجام محترم مولوی محمد محسن هاشمی سرپرست اداره عالی تفتیش پیروزی امارت اسلامی را نصرت الهی و نتیجه خون شهدای که طی 40 سال جهاد با اتحاد شروی و اشعال ناتو و همکاران آن دانسته، افزود: حفاظت از نظام  اسلامی خدمت به ملت وظیفه ما است و در یک امتحان بزرگی جهت حفاظت از ارزش های اسلامی خدمت به مردم قرار داریم. سرپرست اداره عالی تفتیش، تأکید به پیروی از اخلاق اسلامی و نبوی، مبارزه با فساد اداری و اخلاقی داشتند که در زمینه از هیچگونه سعی و تلاش دریغ نخواهند ورزید.
قابل یاد آوری است اینکه محترم مولوی محسن هاشمی قبلا از این به حیث والی ولایت پنجشیر اجرای وظیفه می نمود.

dfdfsdfsfgfgfg

 

تازه ترین اخبار

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۴ - ۱۱:۳۴
Background image

هیئت موظف ادارۀ عالی تفتیش جلسات افتتاحیه خویش در پوهنتون علوم طبی کابل و شفاخانه تدریسی علی آباد برگزار نمود

 هیئت موظف ادارۀ عالی تفتیش، جلسات افتتاحیه بررسی خویش را که در آن محترم مولوی محمد عیسی راهب رئیس دعوت و ارشاد، محترم مولوی صبیح الدین صدیقی وارسی کننده ریاست تفتیش سکتور معارف، صحت. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۴ - ۱۰:۳۹
Background image

هیئت موظف ادارۀ عالی تفتیش جلسۀ افتتاحیه خویش را در ریاست معارف شهر کابل تدویر نمود

هیئت موظف ادارۀ عالی تفتیش جلسۀ افتتاحیه خویش را با مسئولین ریاست معارف شهر کابل که در آن محترم مولوی محمد عیسی راهب رئیس دعوت و ارشاد، محترم مولوی صبیح الدین صدیقی وارسی کننده ریاست. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۳ - ۱۵:۳۸
Background image

هیئت موظف ادارۀ عالی تفتیش جلسۀ افتتاحیه خویش را در ناحیه چهاردهم شاروالی کابل دایر نمود

هیئت موظف ادارۀ عالی تفتیش جلسۀ افتتاحیه خویش را که در آن محترم مولوی محمد حسن موسی زی رئیس تفتیش شاروالی ها، آمر و اعضای هیئت موظف تفتیش، محترم مولوی غلام محبوب عرفانی رئیس ناحیه. . .

BACK TO NEWS