معرفی روسای جدید توسط رئیس عمومی اداره عالی تفتیش

sao-af
پنجشنبه ۱۳۹۹/۴/۲۶ - ۹:۵۵
sao

امروز پنجشنبه 26سرطان سال 1399خورشیدی، محمد نعیم حقمل رئیس عمومی ادارۀ عالی تفتیش طی نشستی که در آن هیئت رهبری اداره حضور داشتند؛ هر یک، رحمت الله سوله مل را به حیث سرپرست ریاست عمومی تفتیش مالی، محمد ظریف علم ستانکزی را به حیث سرپرست ریاست سکتور حکومتداری و حاکمیت قانون، احمد فرید فروزی را به حیث سرپرست ریاست فرانزیک و تفتیش خاص و اشرف عالمی را به حیث سرپرست ریاست تفتیش حساب قطعیه دولت و ارتباط با پارلمان، که به اساس احکام جداگانه مقام عالی ریاست  جمهوری ا.ا، به این سمت ها توظیف گردیده اند، به همکاران  معرفی نمود.

رئیس عمومی ادارۀ عالی تفتیش ضمن تبریکی سمت های روسای معرفی شده از تلاشها و همکاری های  قبلی برخی از روسا که قبلاً نیز منحیث همکار در بخش های دیگر ایفاء وظیفه مینمودند، برای شان موفقیت های بیشتر در راه خدمت‌گذاری و انجام صادقانه خدمت به وطن از خداوند متعال خواستار  گردید.

گفتنی است قبل از این، رحمت الله سوله مل به حیث سرپرست ریاست تفتیش تصدیها و شرکت های دولتی، محمد ظریف علم ستانکزی به حیث سرپرست ریاست تفتیش بودجوی مرکزی و اشرف عالمی به حیث آمر تفتیش حساب قطعیه دولت و ارتباط با پارلمان ایفای وظیفه نموده اند.

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۹ - ۱۵:۴۴
Background image

جلسۀ اختتامیه هیئت موظف ادارۀ عالی تفتیش در وزارت اقتصاد تدویر یافت 

هیئت موظف ادارۀ عالی تفتیش جلسۀ اختتامیه خویش را پیرامون مسوده نتایج گزارش مفتشین ادارۀ عالی تفتیش در وزارت اقتصاد مورخ 8 شوال 1445 هـ ق، برگزار نمود که در آن محترم مولوی محمد عیسی راهب. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۰ - ۱۰:۲۹
Background image

برنامه ختم و ترجمه قرآنکریم در ادارۀ عالی تفتیش پایان یافت

به اساس فیصله عالیقدر امیر المومنین حفظه الله و رئیس الوزراء و هدایت ریاست عمومی دعوت و ارشاد؛ تمام ادارات افغانستان در ماه مبارک رمضان برنامه ختم و ترجمه قرآنکریم را برای کارمندان خویش. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۹ - ۱۲:۲۳
Background image

سیمینار اصلاحی سه روزۀ برای مفتشین و کارمندان ادارۀ عالی تفتیش پایان یافت

سیمینار سه روزه اصلاحی برای مفتشین و کارمندان ادارۀ عالی تفتیش برگزار گردیده بود و در آن محترم الحاج مولوی محمد محسن هاشمی سرپرست ادارۀ عالی تفتیش، معاونین، مشاورین، رؤسا، آمرین، مفتشین. . .

BACK TO NEWS