مشاور ارشد و رؤسای جدید ادارۀ عالی تفتیش معرفی گردیدند

samema.sadat
شنبه ۱۴۰۰/۴/۱۹ - ۹:۳۸
sao

محترم محمد نعیم حقمل، رئیس ادارۀ عالی تفتیش، معاونین محترم و هئیت رهبری اداره طی محفلی امروز شنبه مؤرخ 19 سرطان 1400 خورشیدی، محترم فضل الله نظامی را در بست رتبه اول به حیث مشاور ارشد رئیس اداره، محترم مرتضی نوری را در بست رتبه اول به حیث رئیس عمومی تفتیش عملکرد و تفتیش خاص و محترم فضل وهاب ممتاز را در بست رتبه دوم به حیث رئیس تفتیش سکتور امنیتی، دفاعی و مصؤنیت اجتماعی ادارۀ عالی تفتیش که از طریق رقابت آزاد موفق به احراز این بست ها شده اند را، به کارمندان اداره معرفی نمودند.

sao

نخست رئیس ادارۀ عالی تفتیش و معاونین محترم ضمن خوش آمد گویی و تبریکی به مشاور ارشد و رؤسای جدید این اداره، ابراز امیدواری کردند که با آمدن چنین کادرهای جوان در بست های خالی اداره، تیم ادارۀ عالی تفتیش در راستای تحقق اهداف استراتیژیک تلاش خواهند ورزید.

sao

در ادامه، مشاور ارشد رئیس اداره و رؤسای جدید التقرر هریک به نوبه خویش از اعتماد مقام عالی ریاست جمهوری و رئیس ادارۀ عالی تفتیش اظهار قدردانی نموده، تعهد سپردند که برای تحقق اهداف معین ادارۀ عالی تفتیش از هیچ نوع تلاش دریغ نخواهند کرد.

sao

قابل ذکر است که آقای نظامی دارای مدرک ماستری بوده و پیش از این به حیث رئیس پالیسی و پلان این اداره ایفای وظیفه می نمود. هم‌چنان آقای نوری دارای مدرک دکترا در بخش مطالعات مدیریتی بوده و قبل از این سمت مشاوریت پالیسی و شفافیت ادارۀ تدارکات ملی را به عهده داشت ونیز آقای ممتاز که دارای مدرک ماستری در بخش اقتصاد است، پیش ازاین مسؤولیت واحد بازنگری مصارف عامه و سکتور امنیتی وزارت مالیه را به عهده داشتند.

sao

تازه ترین اخبار

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۳ - ۱۴:۱۸
Background image

برنامۀ آموزشی اساسات و مهارت های تفتیش برای مفتشین و کارمندان ادارۀ عالی تفتیش دایر گردید

برنامۀ آموزشی اساسات و مهارت های تفتیش برای مفتشین و کارمندان ادارۀ عالی تفتیش طی محفلی که در آن محترم مولوی نورحیدر صدر رئیس عمومی تفتیش عملکرد و خاص، محترم سید رحمن رحمن رئیس انکشاف. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۳ - ۱۴:۱۰
Background image

امتحان برنامه آموزشی مفتیش تصدیق شده سکتور عامه  اخذ گردید

از بیست دو تن از مفتشین اداره عالی تفتیش و ریاست تفتیش داخلی ادارات و وزارت خانه ها که برنامه آموزشی مفتش تصدیق شده سکتور عامه(CPSA) را قبلا تمام نموده بودند، با حضور محترم سیدرحمن رحمن. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۹ - ۱۵:۴۴
Background image

جلسۀ اختتامیه هیئت موظف ادارۀ عالی تفتیش در وزارت اقتصاد تدویر یافت 

هیئت موظف ادارۀ عالی تفتیش جلسۀ اختتامیه خویش را پیرامون مسوده نتایج گزارش مفتشین ادارۀ عالی تفتیش در وزارت اقتصاد مورخ 8 شوال 1445 هـ ق، برگزار نمود که در آن محترم مولوی محمد عیسی راهب. . .

BACK TO NEWS